Submariner

Hallo. Heb je misschien een specifieke datum? Ben vast een budget voor de kerstcadeau’s aan het samenstellen.

1 like

Ik liep afgelopen januari uit verveling (kinderen hadden een museum uitje met school en vaders mocht niet mee) s ’morgen vroeg S&C binnen op de pc hoofdstraat met de vraag kunnen jullie mij op de lijst zetten voor een sub no date.
Verkoper natuurlijk loop even mee.
Komt er een andere verkoper aanlopen. Nou meneer u gelooft het nooit maar ik heb er 1 in huis :blush:, uhhhhh oke mag ik wel over nadenken dit had ik niet verwacht.
Even een nachtje niet geslapen en de volgende dag snel de sub gekocht. :blush:

Dus ja… de wonderen zijn toch echt niet de wereld uit!

Normaal vertelde de verkoper dat de wachtlijst 6 tot 12 maanden is.

Ik zeg gewoon, loop naar binnen.

8 likes

Ik zou met die dosis geluk zeker een staatslot kopen :wink:

1 like

Nu niet meer?

hahah zei mijn vrouw ook al

1 like

Dus je beweert dat ze hem een dag voor je apart gelegd hadden? :joy:

1 like

Even een update, gassan en schaap en citroen zojuist gesproken, conclusie ik kom niet eens op de wachtlijst.(werd mij op een onbeschofte toon duidelijk gemaakt). Heb ik direct naar een dealer in Duitsland gebeld, kreeg op een prettige toon de mededeling dat ik even langs moest komen en dat er dan voor mij een 114060 werdt besteld, was geen enkel probleem. Wachttijd ongeveer 4a5 maanden.de vriendelijke heer aan de telefoon had met regelmaat landgenoten aan de telefoon met het zelfde verhaal, dat ze in Nederland slecht werden behandeld. Dus ga ik morgen even naar Duitsland mijn 114060 bestellen voor 7k.:grinning:

11 likes

Good boy! :blush:

Zo ja… graag of niet hè :muscle:

4 likes

Je kan ook gewoon naar Maastricht Bij Leon Martens… Gewoon even naar Lodewijck vragen, die regelt dat voor je. Maar wel persoonlijk langs gaan, niet via de telefoon en neem hem een doosje Leonidas mee. :rofl:

Nee, ik ben klaar met Nederlandse Rolex dealers.die vinden zich zelf vee te interessant. Ik ben maar een boer, met dat schijt gedrag kan ik niet zo goed overweg.

3 likes

klopt! 100%

Een boer en zijn mest. Je zou zeggen toch onlosmakelijk verbonden.

1 like

Tja, voor een doosje pralines slechts 4 weken wachten…:sunglasses: In Duitsland is het niet beter hoor, daar lachen ze gewoon met je.

Gewoon Lodewijk vragen. :wink:

1 like

Al kan ik vanmiddag een horloge ophalen, dan nog niet. Ik ben klaar. Duitsland uber alles👍

Have fun in Duitsland.:joy:

1 like

Bij lange na niet zoals toen. Zie hetzelfde gebeuren met nieuwe sport Rolexen.

Februari 2020. Ga maar vast sparen. :wink:

1 like

Je raakt ze heus wel kwijt maar niet meer voor die hoge prijzen van 5-6 jaar geleden. Dit komt door mismanagement van de Richemont-group (dhr. Bonati).

Maar op mismanagement heb ik Rolex nog nooit kunnen betrappen, integendeel. Vandaar dat ik vind dat deze vergelijking hier niet opgaat.

2 likes

Zo sta ik er ook in​:+1: de mijne gaat ook niet meer weg. De 116610LN kijk er elke dag met veel plezier naar. Natuurlijk blijft het schofterig veel geld voor een watch. Mensen om mij heen en dat zijn er nogal wat hebben het er echt niet voor over.Hoe je het went of keert weinigen hebben 7, 8 of 9 k er voor over. Wel met de gedachte dat de waarde van de Rolex altijd stabiel blijft. Veel inleveren bij verkoop doe je niet… Niet dat de mijne de deur uitgaat maar je weet het nooit ik zeg nooit nooit…voor hetzelfde komt er een model waarvan je zegt mwah daar gaat mijn hart weer sneller van kloppen, inruilen en een beetje bijleggen …you never now…:wink:.
.