Je wilt ook niet te lang binnen in de sauna genieten
Ik heb hele slechte ogen, waardoor ik dat zandlopertje niet zie. Vandaar dat ik de duikers ring gebruik om n sauna rondje te timen.
Ben es een keer te lang gebleven en daarna poosje hoofdpijn gehad.
(Sowieso belangrijk om altijd ook op n goeie manier af te koelen, mede om hoofdpijn te voorkomen!)
Bevalt me zeer goed eigenlijk gebruik hem als Daily beater maar eigenlijk niks op aan te merken. Jammer van de caseback had ook graag de pt5000 uur werk willen zien.
Hoe is t gesteld met de nauwkeurigheid? Op YouTube zag ik iemand die t er over had dat t uurwerk de Duitse chronometer waardes haalt. Waarschijnlijk ook in Zwitserland, maar daar willen ze m niet testen
En hoe is de lume. Als ik de gebruikte lume mag geloven is de kwaliteit goed. Maar hebben ze ook n flinke portie gebruikt zodat ie lang blijft gloeien?
De verkoper claimt dat hun schroeven door alle siliconen banden zou passen, omdat hun schroeven zo dus zijn als springbars. Vind je dat ook?
De bij de Marina Militare hommages is dat namelijk niet altijd t geval.
De Lume vind ik zeer goed. Horloge loopt goed maar heb zelf niet het apparatuur om de accuraatheid te meten. De lug schroeven werken zeer goed. Ik zelf gebruik een panarai silicone strap hier zitten rvs bussen in daar passen de schroeven goed doorheen