Submodel

Goedendag, ik wil graag een 2ehands horloge aanschaffen, maar zie staan dat het een submodel is. Kan iemand mij uitleggen wat dat betekent
Vr groet Anna

1 like

Welkom Anna,

Als je wat informatie geeft over merk en model dan kunnen we beter inschatten wat je bedoelt.

Waar zie je dat staan, dan wordt het iets makkelijker voor ons…

Welkom Anna, heb je een link naar de advertentie?

Een submodel kan duiden op het feit dat het een model is uit een groot aanbod

Bijvoorbeeld een “Iphone 8 plus” is een submodel van de “Iphone 8” wat op zich dus ook al een submodel is van Iphone…

Voorbeeld:

Tudor Pelagos

Het submodel is de Pelagos LHD

Ah @Horloge17 was me voor. Dat dus.

Ik denk dat inderdaad. Of dat hij lijkt op een Rolex submariner

1 like

Het betreft een 2001 link dames horloge wt1318.
Aangeboden via Chrono24.

Ik zie slechts 2 exemplaren op Chrono24 staan, beide USA. Houd wel rekening met 25% bijkomende importkosten.

Ja dat had ik er al bij gerekend. Dank jullie voor de uitleg.

1 like

En die uit 2001 is al gereserveerd… dus voorlopig niet meer beschikbaar (of had jij die al gekocht @Anna69 )

Dit is een link naar de andere

Ik vind hem trouwens niet mooi. Dat siert een vrouwenpols niet zo mi.

Wat vind je van deze?

Pssst…als je @Nathalie1 lief aankijkt wil ze dat bandje met die blauwe stiksels misschien wel houden :joy:

6 likes

Wat weet jij nou van dameshorloges?

Nee niet gekocht maar wel op zoek naar dit model horloge. Er worden er aardig wat aangeboden dus wacht nog even af voor als er een mooi exemplaar voorbij komt. Het submodel erachter begreep ik niet.

Weet je wat

betekent Pietje?

1 like

Even zonder bandje. Gewoon om te laten zien hoe mooi de dial is.
Mooier dan dit wordt het niet he.

6 likes

Ik zat net naar je advertentie te kijken. De Tudor is prachtig, ik snap niet waarom die nog niet verkocht is.

Dure vakanties gehad. Wachten op prijsverlagingen.
Ik verzin maar wat. Ach, de rest van de wereld heeft een klok, ik heb de tijd.
Vooruit, omdat het kan:

6 likes

Vreemd, dat submodel. Staat ook bij deze datejust:

Tijdelijk meer aanbod dan vraag. Ik wilde eigenlijk even wachten tot die van jou weg was, voordat ik de mijne aanbood, maar ja dat duurde zo lang :wink: