SubZero19

Ik heb een hele mooie Orient SD met zwarte plaat overgenomen van @SubZero19. Eerlijke deal en alles netjes afgehandeld. Helaas geen funds om ook de witte over te nemen. Anders zeker gedaan.

1 like

Net een mooie SKX011 ontvangen van @SubZero19. Goede communicatie en uiterst snel verzonden en ontvangen! :+1:

1 like

Seiko Dawn Grey overgenomen cq geruild. In optimale conditie, snel en bombproof verzonden inclusief zijn voorraad oud papier van twee weken :joy: :joy:
Prettige communicatie, aanbevolen door topklokkers :muscle:t2:
Hans cp

1 like

Mooie deal met @SubZero19 gemaakt! Prima communicatie en service :ok_hand:t5:

1 like

Binnen één week 2 deals gemaakt met @SubZero19. Een man om in de gaten te houden. Ook 5 sterren voor deze verkoper :asterisk: :asterisk: :asterisk: :asterisk: :asterisk: Thanks Ed :facepunch:t5:

1 like

Leuke deal gemaakt met Ed @SubZero19
Leuk contact, vlotte reacties en deal was snel geregeld. Goed verpakt, ben weer helemaal op de hoogte van alles rondom Hazerswoude en omstreken. :rofl:

Thanks Ed! :+1:

1 like

Netjes, vlot en een prima ervaring (waarbij ik verkoper was) met duidelijke en vriendelijke communicatie.

1 like

@SubZero19 heeft van mij een horloge overgenomen. Snelle communicatie en snelle betaling. Top!

1 like

@SubZero19 heeft een horloge van mij overgenomen.

Prettige communicatie en alles vlekkeloos geregeld :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @SubZero19.
Alles top verlopen. Zeker aan te raden!
Veel plezier met het horloge Ed!

1 like

Ik heb van @SubZero19 een horloge overgenomen, snelle verzending, in perfecte staat en vlotte communicatie - top!

1 like

Horloge dat ik al heel lang wilde … gelukkiger kun je de man niet maken :pray: Ik zeg 5 sterren voor @SubZero19 :star: :star: :star: :star: :star:

Wat een beauty hè :heart_eyes_cat:

1 like

Ik heb van @SubZero19 een horloge overgenomen dankzij een gezocht advertentie waar hij op reageerde, waarvoor dank! Fijne communicatie, vlot tot een deal gekomen en snel verzonden. Aanrader👍

1 like

Vorige week een horloge overgenomen van @SubZero19. Vlotte deal en alles netjes zoals afgesproken. Het pakketje kwam ook helemaal bombproof aan. :ok_hand: Edwin is 100% een aanrader om zaken mee te doen. :clap:

1 like