Sugess Seaman Diver 40mm

Dacht er weer 1 nodig te hebben. Maar de groene sugess wint toch steeds weer. Deze krijgt te weinig draagtijd helaas. Mag voor een mooie prijs weg. Let op, de vorige eigenaar heeft de scherpe hoekjes bij de lugs zorgvuldig weg geschuurd. Merkt het oog niet veel van, maar voelt wel beter :+1:

Zit ook een hogere kwaliteit insert in, dus ziet er echt veel beter uit. Nieuwsgierig naar het verschil van de factory insert en deze? Stuur me gerust een bericht.
Niet eens met de prijs? Stuur dan ook gerust een bericht en dan komen wij er wel uit.

Merk en model: sugess
Diameter: 40mm
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): aantal maanden geleden
Factuur en/of certificaat: doosje
Originele doos en/of eventuele accessoires: extra linkjes zitten er ook bij
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): licht gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: ST2130 (erg accuraat)

Vraagprijs: €195 incl verzending + 2 zwarte bandjes erbij. 1 ervan is een curved endlink strak tegen de kast aan. overlengte is eraf geknipt.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes

Prijsverlaging €190,- incl verzending + 2 bandjes! Ontzettend fijn voor deze warme dagen!

Up! :face_with_hand_over_mouth:

Uppp