BATMAN
10 december 2019 om 12:23
1
Heel wat leden deden al voorstellingen van hun horloges in een NA. Waarvoor dank!
In het grote
worden deze verzwolgen door vele topics.
Je kan met de zoekfunctie wel iets opsporen, maar mijn suggestie is om een nieuwe categorie New Arrivals te maken.
Op het grote Uhrforum is daar ook een aparte categorie voor, nl. Uhrenvorstelungen. Ik snuister regelmatig eens in deze categorie … en laat me verrassen.
Ja graag een New Arrival categorie
Nee, ik heb geen nood aan nog een categorie
5 likes
ArendW
10 december 2019 om 12:38
2
Als we toch bezig zijn, gelijk in de marktplaats een apart gedeelte maken voor de veel voorkomende merken zoals Rolex en Omega.
Ik vind een NA sub categorie een goed en leuk idee.
Beter dan het only Rolex dingetje.
.alle NA.s overzichtelijk in 1 balkje, super leuk.
DOEN.
2 likes
Top idee!
Ik had al eens een NA draadje geopend voor mensen die hun NA wilden showen zonder er een heel topic met tekst aan te wijden maar dat kwam niet van de grond. Dit is ook een prima idee.
2 likes
VtiE
10 december 2019 om 14:31
5
Liever een categorie horloges en een voor accesoires(zoals banden). Merken hoeven nou echt niet apart te staan.
1 like
Op zich voor. Misschien i.c.m. reviews van horloges, zodat je makkelijk topics met echte ervaringen kan vinden.
1 like
Best, maar laten we het dan wel gewoon ‘Nieuwe Aanwinst’ noemen in plaats van dat achterlijke Engels gedoe.
8 likes
koekoek
10 december 2019 om 15:08
9
Doe dan ook maar meteen een vintage NA deel, en als we dan toch bezig zijn ook maar een Rolex NA deel
1 like
Dimi
10 december 2019 om 15:11
10
Ik ben voor!
En niet om je topic te kapen , maar ik denk dat het blauwe gedeelte overzichtelijker is als we een uurwerk deel en een accessoire gedeelte hebben.
1 like
Ja dit vind ik een goede toevoeging
Looking forward… euh ik bedoel; Ik kijk er naar uit Leuk idee!
BATMAN
10 december 2019 om 19:24
14
Dank voor de opmerking. Bij het schrijven dacht ik gewoon dat NA voor New Arrival stond.
Nieuwe Aanwinst is beter.
2 likes
drex
10 december 2019 om 22:06
15
Met de letters ‘NA ’ ervoor vind ik een nieuwe aanschaf topic duidelijk
genoeg en goed te vinden op het algemeen-gedeelte.
We moeten niet gaan verzanden in te veel sub categorieën.
Een ieder krijgt zijn 15 minutes of fame sowieso wel
1 like
Was voor mij ook de reden om nee te stemmen.
1 like
Sieb
11 december 2019 om 10:04
17
Ik voel wel wat voor een … only categorie, waar mensen hun … kunnen showen.