Suggestie voor maximaal € 1.000

De Longines Hydroconquest was/is er ook in 39mm.
Verder zou een jonggebruikte Oris 65 diver in 40mm ook een mooie optie zijn.
Tag Heuer Aquaracer Way2110 is ook erg fraai en within range.

https://www.watchcollectorsmarket.com/expected/tag-heuer-aquaracer-300m-calibre-5-blue-dial-2016

Voor 1000 euro zou hij ook een mooie 3 piece collectie kunnen maken. Best wel wat serieus gave horloges te koop.

Zo even 2 stuks waarvan ik denk dat het wel kan:

Certina DS podium powermatic (automaat, 38mm, redelijk robuust, wel wat netter) link

En de Citizen BN0118-55E (tianium, ecodrive/solar quarts, 40mm, flink robuust) ook een link

Beide binnen budget, gerenomeerde merken, etc.

Sinn 556i. 38.5mm, 200 m WR, prachtige alleskunner én binnen budget!

12 likes

Yep. En kopen :ok_hand:t4:

Ik denk dat dit wel een goede kandidaat is. Heb em zelf ook.

Groeten,

Noel.

2 likes

Stowa Antea! Of Junghans Max Bill! Beiden binnen budget, stukken toffer dan DW :wink:

1 like

Sinn Flieger 356 tweedehands. 38.5mm, maar wel ‘body’ en draagbaar tegelijk

7 likes

Is er een sinn-dealer in de Randstad? Ik wil graag eens kennis maken met het merk.

1 like

Die is best gaaf! Hoe dik is ie?

Op de website van Sinn staat Juwelier Veassen in Heerlen als de enige AD in Nederland vermeldt.

1 like

De Hydroconquest is er ook in 39mm :wink:


Anders misschien een Sinn556, veel bang for buck en draagt vrij klein.


3 likes

2 likes

De Damasko instapper DS30 is op leder, dacht ik 1070euro.

Je kan hem echter niet lokaal in de winkel gaan bekijken.

2 likes

Seiko SKX013 heb ik hier nog niet voorbij zien komen, als suggestie. Met 38mm prima te doen ook op de smallere pols. Wel wat lastiger te vinden, inmiddels.

Edit: ho, wacht! Monsterwatches lijkt 'm (volgens de website, althans) op voorraad te hebben! Weet natuurlijk niet of dit helemaal actueel is…
https://www.monsterwatches.nl/product/skx013/

Maar zou meteen m’n slag slaan en snel informeren/bestellen!:grinning:

Hamilton Khaki H70305143

Max. 1000 € :heavy_check_mark:De listprice is € 645,-
Automaat ̶o̶f̶ ̶q̶u̶a̶r̶t̶z̶ :heavy_check_mark:
Metalen bracelet :heavy_check_mark:
Maximaal 40mm doorsnede. :heavy_check_mark:Diameter is 40mm, er is ook een 38 mm versie (H70455533), die is een stukje goedkoper, maar heeft niet de toffe blauwe wijzerplaat.
Geen dresser, beetje solide, geen vintage :heavy_check_mark:

9 likes

Bij dit horloge is de MSRP waarschijnlijk 1000 euro en is het horloge daadwerkelijk op internet voor 1/5 van de prijs te krijgen :sweat_smile:

1 like

1/5 van de prijs? stuur eens een link, want wat jij nu schrijft weet ik al zeker dat het niet klopt.

1 like

Dan is dit horloge een uitzondering maar het merendeel van de Invicta marketing is een absurd hoge MSRP meer vervolgens 50% of meer korting.

Ik mag toch echt hopen dat niemand 3600 euro betaald heeft voor die knoepert rechts onder.:see_no_evil:

voor 1700 euro trouwens ook niet, wat een bedragen voor een Invicta

2 likes

In Nederland zit er helaas geen dealer. Als je tijd hebt is het echt de moeite waard om eens in Frankfurt te kijken bij Sinn zelf. En anders heb je over de grens wel een aantal dealers zitten!

Als je gaat kijken ben je verkocht;)

1 like

Hey die rechtsonder komt mij bekend voor…

Maar het gaat hier niet om uitzonderingen. Wat ik deelde lijkt mij een eerlijk horloge voor die prijs. ETA 2824-2 , saffier, Swiss Made, 18K bezel. Volgens mij niks mis mee, bovendien ook pas nog gepolijst en geserviced.

3 likes