Suggesties aankoop nieuw horloge

In typische HF stijl; budget iets oprekken en voor een Chopard Alpine Eagle gaan. Pre owned voor tussen de 7 en 9 wel te vinden gok ik

En eens met @flowert over de Zenith Revival, gewoon doen!

Anders elke Tudor die je mooi vind, blijven super fijn dragen.

Of een Cartier? Waarom niet totaal iets anders

5 likes

Die band moet je ervaren. Ik dacht ook: “eerste wat er af gaat, die gaat op leder”.

Maar iedere zomer zet ik met plezier die ladderband erop.

2 likes

Deze

Dus

8 likes

Tja, over smaak valt niet te twisten :upside_down_face:

Parmigiani Fleurier Tonda

Wel 42mm, maar plat en lekker

https://www.chrono24.nl/parmigianifleurier/parmigiani-fleurier-tonda-gt--id45567260.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

2 likes

De blauwe, zwarte of zilveren wijzerplaat. Met tungsten bezel, dus niet bang zijn voor krassen. Als hij meer dan 100WR zou hebben gehad, dan had ik deze ook gekocht.

2 likes

Dat vinden we hier idd misschien nog geen ‘crazy money’. Buiten deze bubbel wordt daar toch écht anders over gedacht. :wink:

Tja, misschien is dat 'm dan toch wel voor je…

Heel eerlijk en advocaat van de duivel? Best wel een mooi gebalanceerd drietal, zo. Waarom niet zo laten?

O.k., dan weer even terug in de HF-realiteit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien die er maar weer uit dan? Die gaat waarschijnlijk toch het onderspit delven, tegen de andere twee en je volgende NA. :person_shrugging:

Ja, ik denk toch een een goede duiker of een racing style chrono.

Lekker en op en top zomer! :sunglasses:

Precies! Een beetje kerel rockt deze gewoon! :muscle:

is ook echt lekker, hoor!

Een bijnaam voor deze is er ook al: de Bumblebee. :honeybee:

Maar goed, nog even over die racing chrono, dan. Ik zou het wel weten…

39mm, in-house uurwerk met 80hPR, 100mWR en mooi bol saffier. Dus super goed draagbaar en praktisch, naast onderscheidend en bijzonder fraai, natuurlijk! :blush:

Nou ja, zomaar wat overdenkingen, op de zaterdagochtend. Veel plezier met het vinden van jouw ideale NA!

2 likes

Een glassbox vond ik ook heel mooi, de speedmaster reversed is ook knap maar dan moet ik hem aan een goede prijs vinden want de retail nu is gewoon ronduit belachelijk geworden. Ik heb spijt dat ik mijn witte speedy toen verkocht had.

1 like

Wel moeilijker en moeilijker te vinden voor een goeie prijs. Maar als je een reverse panda wil, zeker het overwegen waard.

3 likes

Duik jij weleens dieper dan 100m dan?

1 like

Zo mooi deze…

1 like

Ja, helaas elke dag op het toilet :smiling_face_with_tear:

Vind ik ook!
En toch gaat-ie eruit zodra mijn Sea-Dweller terug is van een servicebeurt.

Nog een maandje ongeveer :crossed_fingers:t2:

Wat zijn we toch een groepje gekkerds bij elkaar hier :sweat_smile:

Succes met je zoektocht👌🏻

1 like

OP41

2 likes