Suggesties: Beste ‘everyday’ horloge voor +/- 1000,-

Even buiten de gebaande paden, die

Kent iedereen wel.

36 likes

Al meerdere keren genoemd zie ik :sunglasses:

8 likes

13 likes

Longines hydro conquest een optie?

9 likes

Seiko SPB167J1 €990,-

12 likes

Kan dat om en nabij de 1000? Damasko op staal?!

Ik heb deze gepast en is mijns inziens de prijs absoluut niet waard. Voelt heel goedkoop aan.

Ik heb ook heel andere verhalen gehoord….

:fire::fire::clap:t2:

1 like

Christopher Ward C60 Trident Pro:

Of een C63 Sealander:

Beetje onder budget, maar veel waar voor je geld: Victorinox Alliance Mechanical:

11 likes

Ja, wat hebben we daar nou weer aan. :confused: :thinking: O.k., binnenkort maar 'ns zelf passen dan. :smile: Staat ook op mijn shortlist.

1 like

Het is een mening. Doe ermee wat je wilt.

1 like

Waarvoor dank, uiteraard! :+1:

OT:
image
Certina Action Diver38mm. Ook gewoon in (één kleur) staal verkrijgbaar. :smiley:

5 likes

“Om en nabij”’ish

4 likes

Met de ogen half dicht.

1 like

Ik zie ze juist echt heel erg vaak. :wink: Tissot PRX vind ik zelf erg leuk. Gaat er hier niet zo gauw komen wegens andere prio’s, maar echt een mooi ding.

De gesuggereerde microbrands zijn natuurlijk sympathiek, maar schrijven knetterhard af.

4 likes

Op dit forum zie je ze inderdaad wat vaker. In het wild heb ik ze denk ik 2, 3 keer gezien.

1 like

Ik kan zo al 4 mensen uit mijn omgeving (geen van allen horloge-nerds) opdreunen, en spot ze ook in het wild zo nu en dan.

Voor mijzelf is de attractie er niet, en ik ken ze ook van binnen. Dat maakt het er helaas niet beter op.

En - de vraag van de TS was GEEN dress-watch. Mijn PRX-suggestie zit al op het randje. :slightly_smiling_face:

3 likes

Gooi ik hem er ook in. :joy:

15 mei komt Damasko weer met een DS30

4 likes

Nou vooruit, doe ik het ook. Twijfel niet meer en ga voor de DS30.

6 likes