Suggesties: Beste ‘everyday’ horloge voor +/- 1000,-

Wat denk je van een Laco vliegertje? Nog minder dan de helft van je budget, kun je nog iets anders moois uitzoeken.

In meerdere kleuren en uitvoeringen beschikbaar.

4 likes

om hier nog wat aan toe te voegen, het historische aspect vind ik interessant. Vroeger waren het wel tools die je kon gebruiken, al had de vroegere alpinist dacht ik geen kompas erop :wink: maar een chrono was wel een tool en daar heb je nu een app voor.

Ik zou voor een Oris 65 gaan of een degelijke Sinn 556! :slight_smile:

2 likes

SPB143 bevalt prima als beater!

6 likes

Leuke post! Die ‘Aston+banks’ is voor mij helemaal nieuw maar ziet er echt wel tof uit op die pics! Cool!

1 like

Mooi horloge met een lawaaierig Miyota caliber. Wel een scherpe prijs.

1 like

Dat lees je niet vaak hier op HF :joy::joy:

4 likes

Heel mooie Tissot vind ik persoonlijk. Sportief, net geen dresser hoewel ie niet misstaat bij iets nettere kleding.

1 like

Mooi om te zien maar het lijkt me erg saai en statisch met enkel een urenwijzer.

Nee, we houden hier meer van oprekken :face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:

Ik doe maar wat
Christopher Ward C63 Sealander ?
39mm
45mm lug to lug
mooi op staal
850euri daarrond

8 likes

Is inderdaad ook niet voor iedereen zo’n Meistersinger. Ik heb ook horloges met alle toeters en bellen, maar soms vind ik het statische beter passen bij wat ik ga doen die dag. Daarnaast valt over smaak niet te twisten natuurlijk. :slight_smile:

1 like

Exact waarom ik hem hier aanraadde. Hier kan je niet mee misgaan. Dit kan je onder je t-shirt dragen naar het strand, maar ook onder een blouse naar de schoonfamilie.

Ik kan er niet aan wennen. Gewoon een stopwatch.

Mooie beater en dan heb je nog 250€ over voor de extra straps :grin:

Edit: al meerdere keren langsgekomen (en terecht! :sunglasses:)

8 likes

En de Archimede klassik 200 op staal!

Longines Hydroconquest! 2dehands vind je ze zeker wel rond die prijs, zwart, blauw, grijs,… tophorloge voor relatief weinig :+1::+1:

2 likes

Uit de doos gedacht.
Geen Franse slag horloge. 39mm.

6 likes

4 likes