Suggesties bij keuze?

Beste mensen,

Als een tijdje ben ik aan het kijken voor een sportklok. Heb de Planet Ocean in beide maten omgehad, beide mooi afgewerkt en lekker zwaar. Tevens denk ik aan een Tag Carrera. Omdat ik toch nog liefhebber van Rolex ben, wellicht een GMT II.

De meeste twijfel heb ik bij de Planet Ocean: 42 of 45,5 mm ? Die eerste is meer maatwerk voor mij (polsomtrek 18 cm), hoewel de 45,5 zeker niet uitsteekt van bovenaf gezien.
Komt die 45,5 niet wat overdreven over, of kan het gewoon? De 42 staat mooier op de pols, maar omdat ik niet bepaald de kleinste ben, komt ie toch vrij bescheiden over. Lastig kiezen…

Welke zou jullie keuze zijn ? alle voor-en tegenargumenten zijn uiteraard welkom. Bij de PO gaat het om de zwarte op een stalen band. De Tag en GMT II maken ook kans. Vind je het alle vier niks en heb je andere ideeën voor 3 d euro, alles welkom.

Bvd,

Groet,

Dan toch die PO in een 45,5mm…

tja , heb ik ook gedaan…vandaag weer eens een sub ( met en zonder date) om gehad en op de 1 of andere manier is dit het toch niet voor mij.
ik heb zelf een po 45,5mm maar wel met lerenband , ik vind de stalenband niet zo mooi die erbij zit

Ed, een GMT II is een heel mooi horloge vind ik, vooral met de zwarte lunette, de rode wijzer is dan een leuk acent op het horloge. De Sub-no Date is ook wel de moeite waard om te bekijken denk ik.

Heren, bedankt voor de reacties, ik ga morgen nog maar eens passen en erover nadenken.

groet,