Welkom op dit forum ,leuk en zoals je nu hebt gezien informatief
Om je budget een beetje op te rekken kan je even kijken op de spaarpunten winkel van die oranje bank ( als je daar bankiert natuurlijk ).Daar worden ook regelmatig b.v. heel mooie Seiko ‘s aangeboden .
Welkom in de hobby en op het forum.
Citizen Garrison heb ik bv nog niet als tip voorbij zien komen, en daarmee heb je (heel) veel waar voor je geld (titanium, eco-drive, dag/datum).
de citizen promaster die al in dit topic staat is een goede keuze denk ik! Seiko 5 ga je niet mis mee, wel ff goed googlen voor een scherpe prijs, ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding
Orient is ook een goede keuze, al ben ik niet helemaal fan van hun logo, Teddy heeft een leuke uitleg
Ik ben 52 en vind het een serieus leuk horloge
Dat mag, en daarin sta je niet bepaald alleen.
Ik vind het " en ik ken alleen de plaatjes " gewoon een swatch met een Omega logo.
Alsof je een Abarth logo op een Trabant plakt, en elke serieuze autoliefhebber er opeens kwijlend voor op de wachtlijst gaat staan.
Ik heb ook een paar Swatches. Deed ik vaak als ik op vakantie was op de luchthaven als herinnering aan een vakantie en om de tijd te doden. Niet te duur (er wordt hier om een suggestie voor een starthorloge gevraagd), veel kwaliteit voor weinig geld en ze lopen een stuk beter en roken minder dan een Trabant;-)
[quote=“Edwin1, post:47, topic:396953”] (er wordt hier om een suggestie voor een starthorloge gevraagd
[/quote]
Precies daarom dus.
Die jongen heeft €150,00 te besteden en zoekt een echt horloge.
Dat is toch iets anders als dit, denk ik dan.
Wat jij wilt
Ja mee eens deze een tweetal maanden in bezit als horloge voor mijn werk.
Echter wordt normaal geleverd met bruin leren bandje met deze groene wijzerplaat.
Maar ik heb hem met titanium band ivm werk.
Juwelier heeft dit bandje erop gezet als service.
Fijn ding en weegt bijna niets toch al veel gedragen en blijft best netjes.
O sorry van harte welkom hier jongeman.
Heel veel plezier hier op dit tikkende forum
Waar slaat dat op???
Je weet zijn budget en als hij 50 X heel Nederland moet afrijzen om er een te bemachtigen.
Dan is zijn geld op.
Nou dat lijkt me een beetje zinvol dan heeft hij nog niets.
Je zoekt iets uit gaat bellen of het er is. Ja je gaat naar de juwelier betaald en klaar is Kees.
Of je gaat naar de juwelier en kiest daar iets uit.
Betalen en finito.
Lijkt mij niet zo moeilijk
Seiko 5, kun je niet mis mee gaan!