Suggesties gevraagd voor een nieuw horloge

Beste mede horloge verzamelaars en geïntereseerden!

Leuk dat ik jou aandacht heb getrokken met mijn titel :smiley:

Omdat ik het wel weer tijd vind om mijzelf te trakteren op een nieuw/ander horloge zou ik graag wat inspiratie op willen doen!

Ik ga opzoek naar een mechanisch/automatisch horloge, liefst geen “aanwezige” chrono. Omdat ik nog niet echt een rechthoek in mn collectie heb is dat wel een vereisde aan mn nieuwe horloge. Opzich gaat mijn voorkeur uit naar een stainless band maar ik laat me graag verrassen!

Niet geheel onbelangrijk, budget gaat tot €350.

Ik ben benieuwd :smiley:

Seiko SKX007

Topic kan dicht :+1:

9 likes

Bijzondere rechthoek…

2 likes

Een willekeurige Seiko.

UY445

1 like

Seiko Recraft series?

14 likes

Als je niet weet wat je wil kopen, gewoon niets kopen.

Je komt vanzelf wel een keer een horloge tegen wat je graag wil hebben.

6 likes

Hiermee maak je zeker de blits op kantoor en heb je nog voldoende geld over voor een skx ook :+1:t2:, graag gedaan

4 likes

Moest ik ook meteen aan denken. Wat een leuke serie is dat toch!

1 like

Orient FDAH003B

Ik zou overigens oppassen met zomaar een rechthoekig horloge kopen; afmetingen vallen heel anders uit dan bij ronde horloges; passen is een must. :thinking:

2 likes

Prachtig, ook de andere kleuren. Te groot voor mijn dunne polsen ben ik bang.

hahaha eerst lezen en dan roepen… :wink:

Nee, ik kies er voor om toch de SKX aan te bevelen :slight_smile:
Overigens zou ik als amateur modder best willen proberen een rechthoekige SKX te maken…

1 like

ik zou zeggen leef je uit op je eigen skx en maak er een topic van…

1 like

hahahahha

Ik zie al wel een paar leuke suggesties voorbij komen!

De Seiko Recraft is een leuke optie @Blauwbeer, niet alleen de rechthoek trouwens haha! De diepte van de horloges in deze serie is wel erg gaaf! Bedankt

Ik weet dat ik graag een rechthoekig horloge zou willen toevoegen aan mijn collectie. Ik heb natuurlijk zelf al een paar leuke modellen gezien, maar mijn zicht verruimen met de suggesties van het forum vind ik een verrijking. Daarbij is er ook een potentieel horloge aangeboden door @Logixa.

Ik werk in de thuiszorg dus helaas heb ik tijdens mijn werk helemaal niks aan dit horloge. De skx is inderdaad een leuk horloge maar persoonlijk heb ik meer met de Seiko 5 en heb ik oa de SNZF15K1 reeds in mijn bezit. Bedankt voor jou bericht!

Die Orient @wbcoupe had ik inderdaad ook gezien! Leuke suggestie, deze is ook verkrijgbaar met een lichte wijzerplaat en ik denk dat ik die persoonlijk iets mooier vind! Bedankt voor deze suggestie en de tip!

4 likes

met clip en vierkant. :wink::wink:

image

5 likes

Deze FC automaat Is nieuw bij goed zoeken verkrijgbaar rond € 750,-; dus een nette 2de hands moet wel te vinden zijn binnen je budget.

2 likes

Hahaha, goed idee! Naast mn polshorloge heb ik (natuurlijk) ook een aantal verpleegklokjes! Deze is niet echt functioneel maar wel leuk!

1 like