Suggesties gevraagd

Vanwege het vertrek van de Squale Diver-Down op zoek naar wat anders, maar zie soms door de bomen het bos niet meer :blush:
Waarom is de Squale nu weer weg hoor ik sommige denken :open_mouth:

Echt een super gaaf horloge maar de kast was mij net iets te bling/ shiny , dus waar ben ik naar op zoek :face_with_monocle:
Automaat - kast tot 41, liefst nog iets kleiner - matte afwerking - 15 atm minimaal - geen duiker.
prijsklasse tot 2,5K mag ook een nette gebruikte zijn. Geen datum op 3 uur,
Dit zijn een aantal horloges die zeker kans maken en dus al op mijn netvlies zitten.
De Ranger natuurlijk ik ben een groot Tudor fan, maar ook zeker de Black Bay 36 ( eta uitvoering)

Formex Field nieuw ruim onder budget .

De Vertex M100, wat een beauty. Helaas maar 10 atm maar kan door zijn schroefkroon wel gewoon mee het water in.

Ben benieuwd naar jullie suggesties :face_with_raised_eyebrow:
Dit is het horloge wat ik ernaast draag de fantastische Pelagos39, heb altijd maar max drie horloges.

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

10 likes

Ook prachtig op leer. ‘Slechts’ 10bar, wel COSC.

6 likes

Bb36 :heart_eyes:. Was exact die in 39 geweest dan had ik het allang geweten. Misschien moet ik de 36 ook gewoon eens doen. Went vast wel.

1 like

Van wat je laat zien, deze …

:heart_eyes:

Maar eigenlijk zou ik gewoon weer een Squale nemen! :sunglasses:

1 like

Tja de Militaire denk ik ook nog vaak aan terug maar dan heb ik weer twee zwarte duikers :thinking:
Maar staat toch ook wel op mijn verlanglijstje.

1 like

Zeker ook een goede suggestie :ok_hand:

1 like

Bb36 zeker een aanrader als je wat kleiner gaat.

1 like

Een nette blauwe zou ik zeker wel willen maar moeilijk te vinden.

1 like

Een van de hermetiques? Voldoet aan de eisen

3 likes

Die groene is zeker ook tof maar moet alleen wel weer wennen aan de verborgen kroon maar hou dan wel nog zat budget over voor een heerlijke stedentrip :blush:

Hahaha ja die kroon… twijfel ik ook over, verder een heel mooi horloge als je het mij vraagt. En zeer betaalbaar inderdaad. Die blauwe bb36 moet overigens ook wel te vinden zijn met den beetje zoeken

1 like

Tja heb al wel gezocht , op Chrono24 staan er een paar maar koop deze liever gewoon in NL.
En nog beter gewoon hier in het blauwe gedeelte van een betrouwbaar forumlid.

Snap ik, vind chrono ook niks eigenlijk. Ik heb eventueel nog wel een zwarte in de aanbieding haha

1 like

Je hebt al eerder een Hamilton gehad toch? In 38mm en hou je zeker geld over voor je stedentrip :grin:

https://www.horloge.nl/pictures/hamilton-hamilton-aviation-h76205530-khaki-aviation-pilot-pioneer-watch-h76205530-14233744.webp

1 like

Die Vertex! :heart_eyes:

Maar waarom minimaal 15 bar? Ga je ermee duiken? 10 bar is toch goed voor dagelijks gebruik?

1 like

Nee niet duiken 10 atm. is ook wel zat maar dan heb ik wel graag een geschroefde kroon ( gewoon voor mijn eigen idee :wink:)

3 likes

Een CW sealander in 36 of 39mm
Of de GMT, alle twee 15 bar en keuze genoeg in kleur en straps.

4 likes

Ik heb de BB36 gepast (niet gekocht na twijfelen) maar voor de maar hoef het niet te laten. Hij draagt groter dan dat hij is en je went snel aan dit eigenlijk wel fijne, kleine formaat.

1 like

BB58?:upside_down_face:

1 like

Over welke heb je het hier? De BB 36 die ik ken heeft een In-House MT5400 uurwerk?

1 like