Suggesties horloge moeder

Dit keer niet op zoek naar iets voor mezelf, maar voor mijn moeder. Ik merk dat ik het erg lastig vind om iets te bedenken, dus vandaar dat ik jullie hulp vraag voor suggesties. De reden is overigens dat haar huidige horloge voor de tweede keer aan een nieuw uurwerk (quartz) toe is, en toen riep ze dat ze dan misschien maar gewoon is een nieuwe moest kopen.

De eisen/wensen zijn

• leren band (al kan dat achteraf altijd natuurlijk)
  • klein/licht
  • geen opzichtig goud/diamantjes etc.
  • budget tot +/- 200 euro

Ze heeft nu een mondaine van rond de 30mm (weet de exacte maat niet), en dat is een van de horloges die ik ook steeds tegen blijf komen. Ik hoopte eigenlijk ook wat andere suggesties aan te kunnen dragen.

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen! Alvast bedankt!

Waarom een nieuwe? Iets tijdlozer dan een Mondaine kan ik niet bedenken.

Omdat het uurwerk vervangen moet worden, en als je een nieuwe wil is dat een goed moment daar voor. Daarnaast is de kast in middels erg gekrast, beschadigd etc. Ik denk dat mijn moeder het horloge al zeker 10 jaar heeft, en ze heeft hem altijd om.

Misschien wordt het wel een gloednieuwe mondaine, zou ook kunnen, maar ik was benieuwd naar alternatieven.

Je weet waar je altijd even binnen kunt lopen :slight_smile:

Ik weet niet welke stijl ze wilt, maar misschien een junghans max bill dames uitvoering. Hebben leuke vintage kleuren leren banden.

Ooh nee, laat maar, boven budget.

Misschien iets van Boccia of skagen?

Neem je moeder mee,ga wat horlogewinkels af,laat haar zelf wat leuks uitzoeken en probeer behulpzaam te zijn bij de keuze.
Ga dan ergens een hapje eten of wat drinken.
Kortom maak er een gezellige dag van.

met vriendelijke groet,

Aad

Deze wellicht?
http://www.ebay.nl/itm/Original-Maurice-Lacroix-Damenuhr-classic-edelstahl-neu-/320961752000?pt=NL_Horloges&hash=item4abacfabc0#ht_3530wt_1054

Ik heb mijn vrouw onlangs verrast met de Tissot Ladies Mother of Pearl Slim Cocktail Bracelet Watch G345. Ze was er erg blij mee.

Aad A Schreef:

Neem je moeder mee,ga wat horlogewinkels af,laat
haar zelf wat leuks uitzoeken en probeer
behulpzaam te zijn bij de keuze.
Ga dan ergens een hapje eten of wat drinken.
Kortom maak er een gezellige dag van.

met vriendelijke groet,

Aad

+1, desalnietemin kan het geen kwaad om alvast wat ideeen te hebben. Misschien toch gewoon een nieuwe Mondaine? Goed contrast voor als de oogjes wat minder worden. Stijlvol en tijdloos.

BobT Schreef:

Deze wellicht?
http://www.ebay.nl/itm/Original-Maurice-Lacroix-Da
menuhr-classic-edelstahl-neu-/320961752000?pt=NL_H
orloges&hash=item4abacfabc0#ht_3530wt_1054

Vind ik een leuke suggestie!

Misschien wordt het een dagje shoppen inderdaad, maar vast wat orienteren kan geen kwaad. Ik vind dameshorloges toch lastig merk ik, ik zit ook te kijken naar een horloge voor mijn vriendin, maar ook op dat vlak nog weinig gevonden…

maardein Schreef:

BobT Schreef:

Deze wellicht?

http://www.ebay.nl/itm/Original-Maurice-Lacroix-Da

menuhr-classic-edelstahl-neu-/320961752000?pt=NL_H

orloges&hash=item4abacfabc0#ht_3530wt_1054

Vind ik een leuke suggestie!

Misschien wordt het een dagje shoppen inderdaad,
maar vast wat orienteren kan geen kwaad. Ik vind
dameshorloges toch lastig merk ik, ik zit ook te
kijken naar een horloge voor mijn vriendin, maar
ook op dat vlak nog weinig gevonden…

Ik heb deze laatst gekocht voor mijn vriendin, ze is er erg blij mee en draagt m altijd.
En je komt het merk niet vaak tegen… Aerowatch