Suggesties nieuw horloge

Vorige keer ook goede suggesties gekregen voor een nieuw horloge. Toen heb ik een brunmontagne aangeschaft.

Reden nieuw horloge, geboorte kleine meid en omdat dit altijd leuk is.
Kenmerken: mechanisch en safier en onder 600 is een must. Ik vind laco, doxa, oris erg mooi.
Heb nog geen pilot dus daarom dacht ik aan laco, maar ik vind ze misschien toch te eenvoudig qua dial.

Misschien dat jullie nog leuke ideeen hebben. Misschien dat ik niet zo heel snel reageer want ik zit nu lekker te genieten met mijn baby.

Thanx,

Richard

8 likes

Gefeliciteerd Richard.
Wellicht is een Hamilton Khaki Field iets voor je.

1 like

Gefeliciteerd. Hier aan het wachten op nr. 2. Die kan ieder moment met z’n hoofdje om de hoek komen kijken.
Ik probeer mee te lezen, mooi excuus om ook iets leuks aan te schaffen :grin:

Geniet lekker van je keine meid :hugs:

6 likes

Van harte Richard :partying_face:

Succes

1 like

Gefeliciteerd met de “NA” (je dochterje) :grin:

Ik zag deze laatst op het forum dat lijkt me wel iets voor jou!

De yema flygraph

4 likes

Leuk stuk heb je geschreven. Ik vind de yema space varianten ook erg mooi. Ik zal deze ook eens bekijken

1 like

Het is niet noodzakelijk dat het een flitser, pilot is.

Zat net ook even de topic over inner bezel te bekijken daarin staan ook erg mooie opties

Dat stukje had ik niet zelf geschreven. Het was een link naar een review van iemand anders hier op het forum.

1 like

Zag net ook de aevig corvid, erg mooi

Gefeliciteerd met de kleine spruit.

Ik heb een Meistersinger gekocht /gekregen ter ere van de geboorte van onze zoon.

De merken die je opgeeft zijn mooie merken. Wellicht een Longines, Tissot, Certina of Hamilton.





Zal wel goed komen. Succes met de keuze.

Mijn No3( Meistersinger dan he)

1 like

Allereerst gefeliciteerd met de kleine!
Misschien een Citizen Promaster Nighthawk.
Is wel een Eco-Drive…

Gefeliciteerd met je baby!

image
Twee skxen, een 007 en een 009. Als je de k-versies neemt kun je van het overige budget er een saffier in laten zetten.


The King Champagne.

Wat is dat toch, die behoefte om een horloge te kopen bij geboorte van een kind? Ik deed het zelf ook nml, bij mn beide dochters ineens verhoogde interesse in zowel koop als verkoop. Iemand een idee? Ik denk zelf behoefte aan eigen vrije tijd in kraamtijd, en dat is al gauw horloges.

Zou ik ergens dan misschien een kind hebben gekregen?
343eb4af341d7c5526b1b7ab9fcb2e16

5 likes

Of een Alpina Startimer Pilot…ook een gave Flieger.
Alleen wederom geen automaat/mechanisch uurwerk

Tja, waar rook is…

1 like

Gefeliciteerd!! @Richard1976

@jeronimo
Die meistersinger blijft echt een geweldig horloge he. Te groot voor mij helaas maar blijf er naar kijken

1 like