Suggesties nodig voor cadeau vriendin

Beste forumleden,

Hebben jullie wellicht suggesties voor een horloge voor mijn vriendin? budget t/m 300 euro (ik weet dat dit niet het ruimste budget is, maar hoop dat hier wat mee mogelijk gaat zijn).

Ik ben op zoek naar een niet al te groot horloge (het horloge wat ze nu heeft is 30mm en wil niet groter dan 40mm)

Wellicht suggesties waar ik kan kijken? Het liefst ga ik naar een fysieke winkel waar ik heen kan gaan (amsterdam en omstreken)

Alvast hartelijk bedankt!

gr. Bart

2 likes

Volg dit graag.

Hey ik wilde ook eenzelfde topic openen, alleen dan met een budget van 12,50. Liefst houd ik geld over voor een doosje wine-gums.

Edit; aan TS, dit is een fopje naar chillekasper.

9 likes

Rose field of cluse bij de bijenkorf geregeld in de aanbieding wanneer je haar echt wil verrassen.

Zo niet: VRAAG HET HAAR GEWOON

Succes :grin:

1 like

Joh…wat verrassend :confused:

4 likes

Ik teken een horloge op haar pols met een magic marker als ik ook een winegum mag. Alleen maar winnaars

3 likes

Mss aangeven wat voor soort horloge je zoekt?
Goud, zilver, duiker, dress, woonwagen, sjiek, etc

1 like

:see_no_evil:

Ben aan het nadenken over een glycine. Die zijn sportief en zitten goed in elkaar. @barth misschien dat 1 van die horloges ook iets voor haar kan zijn?

1 like

Thanks, ja het idee was al om naar de bijenkorf te gaan en daar het een en ander te bekijken!

1 like

Nooit gehoord van dat merk, ik zat zelf bij een paar Tissots te kijken

2 likes

Nadeelvan Bijenkorf kan wel zijn dat jullie terug komen met merken die hier afkgekeurd worden.

Klein zustermerkje van Invicta

5 likes

Tissot zijn ook prima.

Weet je, als je vriendin geen interesse in horloges heeft kun je wel een leuke Tissot automaat kopen en na een week propt ze hem in je handen met ‘breng maar terug hij staat stil’.

Doe jezelf een plezier en koop er ipv 1 voor 300 3 voor 100. Heeft ze er 3 verschillende kleuren en kan ze met outfits matchen. Dat vindt mijn vriendin althans stukken leuker

2 likes

Ach man hou op met ons :joy: boeiuuuuh ruurd

3 likes

Goed idee!

Natuurlijk boeit het uiteindelijk niks wanneer iemand met een DW rondloopt. Mij altans niet.

Ook dat is waar. Ik krijg niet het idee dat ze wakker zou liggen van een niet al te bekend merk

1 like

Deze vind ik super: Stoer-elegant, en een mooie maat.

38 mm, < 300 euro, helaas geen fysieke winkel: https://danhenrywatches.com/products/1964-gran-turismo-chronograph (De panda of silver versie, datum of niet is persoonlijke voorkeur)

En dan deze strap erbij als extraatje (en zo blijf je nog binnen je budget): https://danhenrywatches.com/collections/straps/products/1964-leather-strap?variant=12877472464978

Je kan laten versturen vanuit Europa, en dan komen er geen extra kosten bij.

4 likes

:joy::joy:

1 like