En foto’s zijn we hier ook gek op, dus maak maar een mooie reportage.
Van die hotelovernachting? I like the way you think
Mooi geschenkje bij een 60-jarig huwelijksjubileum. Maar in dat geval zou ik toch voor het origineel gaan.
Wilde net ook een topic openen.
Ook voor een horloge voor je vriendin?
Weet je vrouw daar wel van @Chillekasper?
Mijn vriendin is helemaal happy met haar CWC G10 met daarbij een assortiment aan (cheapest) NATO’s in diverse kleuren en prints. Misschien is dat een idee?
Laat die opmerking maar. Ik wil voor ons jubileum in december een horloge cadeau geven.
Deel eens een foto?
Daar loopt echt bijna elke vrouw rond de 30 mee. Niet echt origineel. Vind ze overigens wel mooi staan hoor
Weet ik. Boeit de vrouwen dat? De meeste die ik ken niet
Zou ook een leuk quartzje halen. Mijn vrouw heeft een hekel aan het idee van een horloge moeten opwinden of gelijk zetten.
Wbt model zou ik haar laten kiezen.
Dat is ook het eerste wat bij mij opkwam (na een aantal geslaagde aankopen onlangs)
Hier absoluut wel, geen 13 in een dozijn type.
Ik zou voor de full package gaan.
Hapje,drankje horloge en overnachting met kaarslicht.
Niet zelf uitkiezen, niet meenemen naar een horloge winkel, niet vragen wat ze mooi vindt, vooral niet pro actief zijn op het gebied van horloges van je partner.
Ze vindt het niet mooi, kiest een veel te duur horloge uit wat je nooit kan betalen…sta je daar…ze draagt het niet, je raakt er alleen maar teleurgesteld door en zij ook. Gewoon wachten tot ze ineens zelf met iets komt en jou om je mening vraagt. Niet voeren, hou het natuurlijk. En je enige antwoord zal zijn, mooi schat. Als je hem kunt betalen, kopen of bestellen. Kun je het geld niet missen, dan stelt ze je antwoord op prijs en hou je je centen op zak. In beide gevallen een resultaat van 2 gelukkige mensen.
Das wel een heel veilige (en naar mijn mening saaie) strategie.
Soms is veilig en saai het beste voor een relatie, soms…
No way.
Maar ja, ben dan ook niet van de compromissen en zo.
En ja, kiezen voor het een is absoluut nee zeggen tegen het ander.
Voor dat geld koop je al snel een knappe airfryer. Kan ze mooi patat voor je maken als je studio sport lig te kijken op de bank. Geen dank.
Nee, nooit