Suggesties sportief horloge met opgelegde cijfers

Gefeliciteerd met deze leuke keuze. Eind december wordt de RZE geleverd?

1 like

Ik heb het even opgezocht op de site van Yema en je hebt gelijk, daar hebben ze het inderdaad over een geprinte plaat. I stand corrected!

2 likes

Neemt niet weg dat het een mooi dik geprinte plaat is, ook prachtig met die brush op de plaat en de bezel. Ik heb nog wel eens seller’s remorse, maar ik mag van mezelf maar twee zwarte flieger/field horloges hebben. Mooie dikke print.

Farer en Nomos doen dat ook leuk, van die moddervette prints.

2 likes

Ik snap je [quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:24, topic:406959”]
seller’s remorse
[/quote] maar jouw voorkeuren wel eens lezende, denk ik dat je vrij snel weer klaar bent met de hoogte. Het is immers een dikkertje. Het is niet echt een mooi horloge in de zin van elegantie oid, maar het heeft een eigen (beetje chunky) gezicht met een mooie plaat, aparte kastvorm en gave crown guards. Ik word er blij van, dus vandaag maar weer eens omgeslingerd!

De Nomos en de Farer zijn inderdaad erg leuk, doe je goed!

1 like

Klopt, dat is wat ze aangeven.
Nog een paar maanden geduld dus….

1 like

Iets boven budget, maar wel een fraaie optie m.i. Een licht gebruikte Oris Propilot, alleen het nieuwe model heeft opgelegde cijfers. Veel kleurtjes qua dial; blauw, grijs, zwart

Wat je vraagt is in combinatie met budget bijna niet te doen, mogelijk micro brands…?

De genoemd Longines vind ik een betere en goedkopere optie, maar de Breitling Superocean blijft wel gaaf

1 like

Alpinist, wat ik je brom, als je Microbrand niks vindt. Maar de keuze van TS is cool. Die Oris ook, trouwens.

2 likes

Dacht dat ook niet opgelegd was maar gedrukt/geverfd.

2 likes

Nope, dat is metaal. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de Alpinist wel vals speelt: ik vermoed dat het gestanst is.

1 like

Dat woord zocht ik inderdaad. Gestanst en vervolgens gelakt lijkt me dan. Zou mij overigens echt een worst wezen, ziet er goed uit :slightly_smiling_face:

1 like