Mooi ding. Zeker.
Zijn de schoenen afgestemd op het horloge of het horloge op de schoenen?
Was dat niet deze?
300 klinkt dan als een beetje veel…
Klopt. De mijne, in feite, die via ome @anon50762135 het nest verliet.
Gekocht voor 325, verkocht voor vokking 180 ballen, weer gekocht voor 300, want inmiddels eenhoorn. Dom dom dom dom, die verkoop. Maar ja, hij is soms overtuigend. Mijn huidige is trouwens niet die uit @anon50762135’s advertentie. Daar heb ik twee jaar naar gezocht, ding was spoorloos.
vergeet de aussie niet
Even voor de goede orde, dat gaat over de Stargate, niet via ome Candide.
Ik kan ome Fat C van een hoop overtuigen (van sommige dingen niet haha) maar om iets terug te kopen voor 300 piek wat hij aan mij verkocht voor 180, zou mij in geen honderd jaar lukken. Daar is die Franse boer uit de jaren 30 echt niet voor te porren.
Deze citizen, leuk ding. Wel een beuker en quartz. Bezel is grijs (of bedoel je met grijs gewoon STAAL). Te koop voor 162 euro bij Creationwatches.
Hahaha… En toch is dat zo gegaan, zij het zonder jouw tussenkomst bij die laatste koop.
@Superstick, wees voorzichtig hier op het forum. Voor je het weet heb je horloges die je niet wilt, zijn de horloges die je wel wilt pleite, en zit er een of andere kasjmier consultant met je vriendin te borrelen.
Er gebeuren hier gekke dingen op het forum.
Haha, ja. Dat ding steeg harder in waarde dan een gemiddelde Submariner.
Iemand moet het doen.
Dit zou wel mijn budget omhoog schroeven!
Victorinox 241781, wel tof ding. Ook weer een quartz, 45mm en 230gr dus je hebt wel een ferme pols nodig. Via Jomashop of tweedehands (beetje eraf lullen)nog redelijk in de buurt van je budget.
Mijn daily beater. Behalve dat ie er stoer uitziet, zit de constructie ook slim in elkaar. De kast is dusdanig gevormd dat ie de deels verzonken bezel beschermt tegen klappen, de bezel loopt schuin op, zodat die op zijn beurt t glas weer beschermt, en de bezel is met zn inkepingen 1 vd best vast te houden. Ook met vette handen in de keuken ofzo. (Mn SMP300 is in dat opzichte t slechtst te draaien met vette vingers).
1 persoonlijk nadeeltje. Ik vind 20mm lug breedte te iel voor dit horloge. Liefst had ik 22mm, zoals op mn shrouded monster zit.
Maar op dit monster wordt t redelijk gecamoufleerd doordat op zowel de originele metalen als de rubberen band, ze bij de aanzet breder uitlopen, waardoor t bandje breder oogt.
Zet je er n standaard 20mm bandje, dan vind ik t persoonlijk te iel.
Goed gezien
Kijk, dat is mooie info van een ervaringsdeskundige. Merci!
Mocht je je budget gaan oprekken is de Halios Fairwind een mooie optie imho
Jammer dat deze boven budget is (nu rond de 900) maar goede opties bij inderdaad de Halios met blanke bezel of n gemodde Seiko.