Hi allen,
Beetje een generieke vraag maar ben op zoek naar een dress watch op budget, quartz of automatic maakt niet zoveel uit. Iemand suggesties?
Het liefst met alleen date window of time only.
Hi allen,
Beetje een generieke vraag maar ben op zoek naar een dress watch op budget, quartz of automatic maakt niet zoveel uit. Iemand suggesties?
Het liefst met alleen date window of time only.
Orient
Heb inderdaad gekeken naar de Bambino, maar is een beetje lastig aan te komen in NL (voor een redelijke prijs).
Ik heb er een te koop staan in de horlogemarkt Hou er alleen wel rekening mee dat ze er groot zijn.
Twee zielen, één gedachte: Oriënt! @amer Website van Serious Watches.
Of hier op het marktgedeelte kijken naar een leuke vintage.
En anders eBay?
Ik zag ‘m voorbij komen maar is niet helemaal mijn stijl zoek meer iets in deze stijl
In dat geval is dit misschien iets voor je:
BAM!
Case closed!
Haha ik sta ook nog open voor andere suggesties
Hoe groot zijn je polsen? De Bambino is een erg flinke klok, ik vond hem veel te groot voor mijn pols. Ook vond ik het verder nou niet heel denderend qua afwerking etc.
Sta je ook open voor vintage? Qua dress watches is vintage echt veel beter dan modern.
Niet extreem groot, bijvoorbeeld mijn SKX007 is ok, maar groter moet het niet worden (had eerder ook grotere horloges maar tegenwoordig draag ik die niet meer, voelt niet lekker).
Denk dat het tot max 40mm gaat, liefst 38. Vintage sta ik op zich ook wel voor open maar toch is dat vaak een risico (ook vanwege mijn kennisniveau op vintage gebied)
Ja komt denk ik door de vorm ook en natuurlijk oogt ie ook groter doordat er geen bezel op zit, ik zie Wat je bedoeld.
Google eens op Accurist Clerkenwell
Leuke dresser, klassiek model in diverse kleuren en met drilled 20 mm lugs voor eindeloos strapswappen
Dat ziet er inderdaad leuk uit, beetje kwaliteit? Enig idee?
Beter dan je zou verwachten voor het geld
Oriënt biedt zoals hiervoor al gezegd mooie horloges voor dit budget. Heb zelf deze en ben er erg blij mee. Te koop bij Seriouswatches.
Iets heel anders. Een zeer plat kwarts horloge, tritium verlichting, saffier glas.
Ca. $85. Heb zelf de 36mm “Lady” uitvoering in RVS. Ideaal nachthorloge. Geen datum of secondewijzer, dus ook keurig als dresser. Goed afwerkt.