Suggesties voor een horlogedoos

Ik zoek een horlogedoos voor 3 horloges. Ik heb er een paar bekeken maar kan geen geschikte vinden. Soms wat matig afgewerkt of niet mijn smaak. Bij 2 dozen raakte het (glazen) deksel consequent het horloge.

Daarom de vraag om jullie ervaringen en suggesties.

Ik zoek een horlogedoos voor 3 horloges. Mooie afwerking (hout of leder).

Alvast hartelijk dank voor het meedenken!

1 like

Rond welk budget? Niet onbelangrijk :yum:

Ben toevallig zelf ook aan het struinen, na een NA topic van een medeforumlid.
https://www.amazon.com/dp/B0B3JHZPFX?ref_=cm_sw_r_apan_dp_Z4BD4CFR5JA1SPG7S6KN&language=en-US

Je moet maar eens kijken op deze site, staan er zeer veel van goedkoper tot duur van leder tot hout :wink:

Oef ehm, goede vraag maar niet over nagedacht… zo’n 150€? (In de traditie van HF zal het advies zijn het budget op te rekken🤣)

Haha :rofl: kijk is op trendhim staat mischien wel iets op :wink:

Nee hoor, de vooralsnog gegeven opties zijn zelfs goedkoper :joy:

Hier idem:
Horlogeboxen en Horlogekisten online kopen 50 modellen

Poeh wat een aanbod (op beide sites).

1 like

Ja en ziet er volgens mij wel degelijk materiaal uit

Zelfs in de lidl man :rofl:

1 like

Ah hier heb de site ervan gevonden, ziet er zeer deftig uit.

Kan je wel even mee voort denkik he :wink:

1 like

Echt wel! Super bedankt!

1 like

Graag gedaan man :wink:

Ik heb er van heisse und sohne, heel mooie kwaliteit en enkele rolletjes van mirage

Even opgezocht. Heel fraaie collectie!

Hier was ik een paar maanden geleden ook naar op zoek. Bij mij is dit het geworden.

Meer ter inspriratie. Ik ben er zeer tevreden mee. Ziet er mooi uit en voelt solide aan. Helemaal gezien de prijs. Met jouw budget kan je wel wat mooiers krijgen. Dit was 35 a 40 euro dacht ik. Komt uit China maar ook te vinden op Amazon (wel veel duurder. Ben benieuwd wat het wordt. Succes met je zoektocht.

2 likes