Suggesties voor een nieuwe daily?!

Wel een mooi horloge maar hou niet zo van kopie’s

Opzich wel wel een mooi horloge alleen wat braaf ofzo zo zonder bezel misschien moet ik me eens in IWC verdiepen wat ze nog meer hebben.

Zoek niet meer verder! Dit is een mooie toevoeging op de Seamaster en tikt al je wensen.

https://www.horlogeforum.nl/t/omega-speedmaster-2022-grey-side-of-the-moon-ceramic/411692?u=osimon

2 likes

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is waarom je na amper een jaar al uitgekeken bent op jouw Seamaster, als daily. Is dat dan idd de slechte afleesbaarheid, in het donker? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Maar misschien is deze wat voor jou: TAG Heuer Aquaracer GMT. Zit gewoon heel goed in elkaar, ziet er goed uit, merk met mooie heritage, uiteraard handige GMT-functie, keramische bezelinsert, rubber band, 43mm. Volgens mij een meer dan prima daily.

2 likes

Ik zou voor dat budget voor deze gaan als ik jouw smaak zo bekijk.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-omega-speedmaster-x-33-marstimer-laatste-prijsverlaging/439994

4 likes

:sweat_smile:

7 likes

Goede tip om nog wel meer redenen dan:

• Kras bestendig materiaal zoals ceramic kast en/of bezel
  • Rubber of nato bandje
  • Prijs klasse <10K
  • Niet te opvallend
  • Min. 39mm max. 44mm
  • Goed afleesbaar
  • Automatisch uurwerk

Dank @SpringDrive :wink:

3 likes

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een tophorloge is! Met veel plezier gedragen. :blush: :+1:

4 likes

Kopie van wat?

Wat vind je van de Omega speedmaster Apollo 8. Ook ceramisch.

4 likes

Zó dik :star_struck:

Haha dank, het is ook mijn daily :wink:

Misschien een Panerai Pam01661 Carbotech? Kras- en shock proof. Goed afleesbaar en voldoet aan al jouw wensen.

3 likes

Zeker mooi! Maar voor mij persoonlijk dan liever de de grey side of deze dark side of the moon

Weet het niet zo goed met panerai beetje gemengde gevoelens bij opzich wel mooi maar zou hem denk ik niet dagelijks dragen

Dit is mijn eerste Panerai. Ik heb ook lang getwijfeld. Uiteindelijk wou ik er eentje die te onderscheiden was van de gangbare Pam horloges. Dat is me gelukt met deze en sindsdien draag ik hem dagelijks! Heerlijk licht en ik moet me geen zorgen maken over krassen.

1 like

Fortis Flieger F-41 Black.

• afleesbaarheid 10/10
  • superluminova x-1
  • 20 ATM
  • 5 jaar garantie ook op WR
  • 2e tijdzone bezel 120 clicks
    Geschroefde bandpennen, dus heerlijk om banden te wisselen.

Fortis Marinemaster M-44

• Bi-directional diver bezel met Fortis locksystem
  • 50 ATM
  • Werk 11 Manufaktuur uurwerk 70 hr (Kenissi)
  • COSC

2 likes