De gouden horloges die ik heb gehad, zijn allemaal weer weg gegaan, omdat ik ze te weinig droeg… Maar toch is het gewoon leuk om iets gouds in de collectie te hebben. Daarom ben ik een beetje aan het zoeken, maar ik kom er niet echt uit. Dus help!
Kanshebbers: Tissot PRX goud, denk 35mm, dan kun je hem een beetje understated dragen en dat bevalt me wel, omdat hij al goud is:
Ingersoll The Challenger, compleet out of the box maar wel een challenger (what’s in a name), omdat ik denk: als we al goud gaan, kunnen we ook gelijk fout gaan. Dan heb ik echt iets anders dan wat ik al heb en dat soort aankopen worden soms de beste (hoewel meestal de slechtste ):
Ingersoll, merk met heritage dat nu Richard Mille rip-offs maakt? beetje vreemd maar ook een klein beetje lekker ofzo… kan er niets aan doen, maar hij is zo raar dat ik hem ook wel weer lekker vind
Wie heeft er nog een leuke suggestie? Enige voorwaarden zijn:
-dat er iets van goudkleur in zit, zodat ik mijn goudkoorts kan temmen
-dat het horloge het liefst maximaal 500,- kost, liever nog betere buitenkansjes
Oe die is vet! Iets boven budget wat ik in gedachten had, maar wel het geboortejaar van mijn vrouw ('89), of is het juist '91? Misschien helpt dat qua funding
Misschien moet je meteen maar je budget geven. Dat suggereert wat makkelijker.
Hier in het blauwe heeft lang een 18k Longines van meer dan een halve eeuw oud gestaan. Ondertussen verkocht. Ik zou eens een tijdje de fora (uhrforum.de) in het oog houden.
Let wel: een dresser is heel wat anders dan die prx. Die Ingersol kan beide kanten uit maar weten allebei dat het die niet gaat worden.
Ja goede punten. Ik voeg streefbudget van 500,- max toe! En dresser, toolwatch of wat dan ook: daarvoor even geen voorkeur op dit moment, gewoon eens kijken wat er gesuggereerd wordt
Goudkleur, 36mm dus niet te groot, betrouwbaar merk & past in je budget.
Hij valt wel iets meer op dan de Tissot PRX (die in mijn beleving iets rustiger draagt).
Niet duur, wel kwarts en gewoon een fashion brand, de Nixon Time Teller
Heeft zo’n beetje de PRX vibe
Ik heb 'm in’t zwart en ben er best tevreden mee
heb er wel een andere bracelet voor gezocht