Suggesties voor mechanische duiker < €300,-?

doe nog wel eens wat fout

2 likes

Gewoon die Citizen houden. Punt

1 like

Heb geen citizen😂

1 like

Ok ik maak ook wel eens een foutje.
:joy:

2 likes

Maen Hudson misschien een optie? Gebruikt te vinden voor ± €300, 38mm en 20 ATM waterdicht.

(foto van Hodinkee)

4 likes

Ik heb de Dan Henry 1970 gehad en was hiermee tevreden mee. Er zijn verschillende kleuren en maten.

2 likes

Misschien dat hier wat voor je te vinden is? :

https://www.watchitallabout.com/category/reviews/100-250/
Succes met de zoektocht :+1:

1 like

Geen probleem hier…is wat blikkerig wat ze zeggen maar draagt lekker en het ratcheting systeem is handig…

1 like

Erg mooie suggestie! Deze staat hoog op het lijstje :+1:

1 like

Glycine combat sub! Rond de €500 helaas maar wel echt een topper.

1 like

Mooi ding! Inderdaad (helaas) buiten het budget :wink:

1mm te groot en 100m minder waterdichtheid, maar voor minder dan 100e kan je geen buil vallen aan deze bb58 hommage met automatisch uurwerk!

2 likes

Bedankt voor je suggestie! Ik zie toch 200m dus dat is prima :slight_smile:. Zit een Miyota in volgens mij?

1 like

Yes!

Ja alleen blijkt de WR van goedkope klokkies niet altijd even accuraat. Ik zwem er niet mee anders zou ik hem testen, maar ze schijnen tussen de 100 en 200 te zitten :stuck_out_tongue:

1 like

Mocht je interesse hebben in een Glycine Combat Sub dan kan je contact opnemen met mij. Ik heb er toevallig 1 te koop staan. Ligt wel ietsje boven je budget.

Bedankt voor je aanbod! Is deze niet groter dan 40mm? :slight_smile:

Ah excuses! Ik zag toevallig de aanrader voor de Combat sub voorbij komen. Hij is 42mm breed. Daarbij valt hij dus af :slight_smile:

1 like

Geen probleem! Thanks voor het voorstel :slight_smile:

1 like

de grans tussen hommmage en kopie, ik bedoel kopie en fake wordt hier erg klein…
desalniettemin, lijkt hij wel geslaagd.
Is ie écht waterdicht? of chinees waterdicht?
en welk uurwerkje zit erin?

In alle eerlijkheid weet ik het niet, heb hem niet test en heb er ook niet mee gezwommen

Ik dacht Miyota 9015

1 like