Suggesties voor mechanische duiker < €300,-?

Hi medeliefhebbers,

De laatste weken ben ik op zoek naar een leuke mechanische duiker < €300,- voor erbij.

Nog een vereiste is dat hij niet groter is dan 40mm en hij minimaal 200m waterdicht is.

Zelf heb ik de Citizen Promasters ref. NY0040-09EE en ref. NY0040-17LE gepast.

Nog twee foto’s van om de pols:

De vonk is nog niet overgeslagen merk ik. Misschien omdat de rubberen band wel erg ver uitsteekt. Heb op z’n zachtst gezegd ook afwijkende polsen :wink:.

Hebben jullie nog leuke suggesties? :slight_smile:

4 likes

Jij bent zo lekker anders.

SKX NATUURLIJK!

6 likes

Klaar :+1:
Mooie Triton bij Jaap.

https://www.ten2two.nl/product/orient-triton-blue/

2 likes

^^^

1 like

Een nato erop of een mooie canvas en je bent klaar om te gaan :sunglasses:

9 likes

De SKX013 inderdaad ook overwogen, alleen nog niet in de gelegenheid geweest 'm te passen!

2 likes

Hij is mooi hoor! Thanks voor je suggestie. Vind 'm wel wat te fors voor me moet ik zeggen :slight_smile:

1 like

Even opletten tipgevers :point_up:
Mijn tip: stick to the Citizens.

3 likes

Geeft 'm gelijk ‘een andere smoel’. Bedankt voor je suggestie!

Zou hem zelf ook wel op staal willen, alleen vond de originele Citizen te blikkerig aanvoelen. Deel je deze ervaring ook of heb je hem niet op staal gekocht?

1 like

Bedankt Metin! :muscle:

1 like

Geen ervaring met de stalen band maar die opmerking lees ik wel vaker hier.

1 like

Of de 17LE op staal zoeken…


3 likes

De SKX natuurlijk, want dat is de enige, echte ISO-gecertificeerde duiker onder de €300, zover ik weet.

5 likes

SKX013 op jubilee :grin:

6 likes

Invicta Pro Diver 1953 voldoet qua specificaties.

6 likes

42mm, TS zoekt max. 40mm

2 likes

Mini turtle? Droeg op mijn pols meer als een 38mm door de korte lugs. Tweedehands zijn ze ook mooi onder de 300, zeker als daar een miltat band bij zit is dat een mooie prijs.

2 likes

Oeps, ja, da’s waar ook.

2 likes

Met Watchgecko

6 likes

Hij draagt wel kleiner en eerder als een 40mm

Idd laat je niet afschrikken door de 42mm. Hij draagt eerder als een 38. Dat zou ook mijn sugestie zijn. De Seiko duiker met de beste bang for buck momenteel.

5 likes