suggesties voor quartz/solar midsize duiker

Oudste zoon gaf aan een horloge te willen.Viel van mijn stoel af, want toe nu toe toonde hij weinig interesse. Dus nu aan het aftasten wat hij wil…Het lijkt richting duiker te gaan.

Hij sloeg aan op de midsize seiko solar duiker.

Ik merk dat ik zelf blijf hangen bij de mij bekende merken.
Dus vandaar de vraag om suggesties.

  • rond 39 mm
  • quartz/ecodrive/solar
  • moet tegen stootje kunnen
  • budgetvriendelijk (zullen we zeggen max 400)

Had zelf nog deze 36mm squale in gedachten bij AWCO. Maar vrees dat hij die te klein (en/of apart) vind.

11 likes

Misschien een Meccaniche Veneziane? Watchbandit heeft ze nu met 30% korting.

1 like

Tja het is echt een topper , met 38,5 mm en maar 11 mm dik . Heb deze nu zelf twee weken en merk dat ik hem steeds vaker pak .
De stalen band is ook prima ,geen rammelband en een heerlijke banden-swapper :upside_down_face: is het ook . Alles staat deze SNE :+1:

6 likes

Leuk model… alleen 42 en automaat.
Gezien zijn reactie op de ongelukkige tekst van mijn kant “moet je opwinden met polsbewegingen” niet iets wat hij fijn vindt.

Ah , zie het nu staan ja :slight_smile: overheen gelezen.

Moest ook aan Casio G-Shock denken, maar die zullen denk ik ook dan vlug te groot zijn.

1 like

Heeft hij jouw SNE498 al gepast of heb je die niet meer? Er zijn ook leuke Street series solar modellen in hetzelfde formaat.

1 like

Hamilton Khaki Scuba? rond de 500 maar misschien wel ergens met korting te krijgen nu?

1 like

Die stond in de line up van modellen die ik hem vanochtend stuurde, samen met bovenstaande solar en de 36 mm marathon MSAR. (Hevig teleurgesteld dat hij de Marathon niet mooi vindt :sob: )

1 like

Deze er nog achteraan sturen? :upside_down_face:

1 like

:see_no_evil::see_no_evil:
Leen hem anders eens die van jou. Misschien bedenkt hij zich.

2 likes

Er zijn grenzen aan mijn liefde…
:cold_face:

(geintje mensuhhh)

2 likes

thanks… denk net over budget, maar wel leuk.

Hamilton Khaki Navy Scuba Quartz 37 mm - H82201131

3 likes

De mijne zegt ook hallo, ik zou hem zijn zin geven hoor. :slight_smile: Veel beter dan dit vind je niet.

5 likes

Had ik al verteld dat dit de goedkoopste Seiko duiker is met saffier :wink:

(sorry voor de spam) :stuck_out_tongue:

5 likes

:thinking:

1 like

Ik heb zelf deze en vind hem echt super!

Ietsje groter (41mm) maar nog steeds bescheiden.
Onder de 200 op rubber, hier voor €206 op staal:

3 likes

Ja heel tof , alleen niet echt midsize .

2 likes

41mm… ik ga zo even met sloot horloges naar oudste toe. Eens kijken welke maat hij kan hebben.
thanks voor de suggestie @AB64

1 like

Op 17,5cm pols:

3 likes

Wat kost deze als ik vragen mag? Qua maat en looks eindelijk een goed te pruimen Seiko duiker wat mij betreft.