suggesties voor quartz/solar midsize duiker

Dan is de keus niet moeilijk. :wink:

1 like

Hoewel geen duiker vinkt hij toch al je punten af! Zelf heel blij mee, echt een knaller. De Citizen BN0118-04E (also know as de Citizen Promaster Tough “Ray Mears” :muscle:

6 likes

Die dingen zijn vaak zo lek als een mandje, daar staat
internet vol mee.
De keuze tussen Seiko solar en Invicta heb ik snel gemaakt.

En het moest toch tegen een stootje kunnen?
Ook daar wint de Seiko.
En Seiko test ieder horloge op WR ook dit doen ze bij
Invicta niet, daar moet je maar afwachten wat je krijgt.

Ach, als zo een jongen die Invicta nou leuk vind dan laat je hem toch lekker zijn eigen keuze maken.
Voor dat geld zou ik me net al te druk maken en het staat ook vol met lof over deze horloges op het net. Het is maar net waar je naar zoekt denk ik.

3 likes

Ik ook, maar het is niet aan/voor mij.

3 likes

Tja zou zeggen iets meer blauw dan grijs , dat is hetzelfde met de wijzerplaat die variërend van zwart , donkerblauw tot antraciet. In ieder licht weer iets anders .

1 like

Ik zou zeggen, laat hem shinen


Een ex van mij, was er zeer tevreden over.

1 like

Voor als de voorkeur voor de Invicta nog neit in cement gegoten is: Deze heb ik zelf ook op mn verlanglijstje staan als hebbedingetje:

1 like

Casio Oceanus

Of toch de Invicta?

6 likes

Dit blijft een prachtig horloge, ik zou het wel weten.

2 likes

Idd ook een prachtige suggestie

1 like

@Stephannl al besloten?

1 like

Ja. Het is nog even wachten op een wristshot, maar met kerst draagt de oudste deze

image

5 likes

:roll_eyes::wink::slight_smile:

3 likes

Deze blijft iets hebben en kan volgens mij echt een pak banden aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ja alle banden staan prima ,ook makkelijk wisselen door de lugholes .
Prijs is onderhandelbaar :laughing:

3 likes

Jammer dat je hem weg doet, bij mij is dit echt een blijver. Zo tof en zo’n gemak een solar.
Zie hier @W2them, ik zeg kopen.

2 likes

Tja met het horloge is echt niets mis , maat is perfect afwerking maar krijg er geen klik mee .
Dit had ik eerder ook al met een Breitling Aerospace ( toch niet de minste) maar ook daar geen klik mee .
Quartz doet het net niet voor mij :roll_eyes:

1 like

Ik zou hem durven kopen om cadeau te geven ( neefje van 15 zou dit misschien wel kunnen tof vinden?). Heb gisteren nog 1 gescoord voor een goede kameraad van me :grin:

Maar bij mezelf is het momenteel allemaal op hold :innocent:

2 likes

Doen, die springt een gat in de lucht en word jij genomineerd als de favoriete niet zatte nonkel. :slightly_smiling_face: