Suggesties?!

Hallo Allemaal,

Al enige tijd ben ik op zoek naar een nieuw horloge. Met een weekje studeer ik nu echter naar alle waarschijnlijkheid af en daarom hebben mijn ouders aangegeven een horloge voor me te willen kopen. Dit met een budget tot zo’n 300 euro.

Ik krijg alleen het idee dat ‘mijn horloge’ niet bestaat… :frowning:

Ik heb wat horloges gevonden van Zeppelin.
Deze vind ik erg mooi door de stoere vintage uitstraling met dat bolle glas.



Deze vind ik echter iets te klein. Ik zou het liefst een diameter hebben van ergens tussen 45 en 55 mm.

Andere horloges die ik erg mooi vind zijn die van Meistersinger. Dit door de simpele uitstraling, de dubbele lagen en de gekleurde wijzers.


Deze vallen alleen natuurlijk ernstig buiten mijn budget zijn over het algemeen ook iets te klein voor mij, en missen het bolle glas wat ik wel erg leuk vind.

Hetzelfde geld voor dit horloge van Ingersoll

Deze is we groot genoeg. maar de wijzers vind ik niet zo mooi, het lettertype van de cijfers niet geweldig en de drie extra ‘klokjes’ vind ik eigenlijk iets te veel van het goede.(max. twee wat mij betreft) Wel vind ik de dag / datum aanduiding op deze manier erg mooi.

Hebben jullie misschien suggesties voor mij?
Alvast bedankt!

Hallo Koeck,

Kijk eens bij http://www.steinhartwatches.de (fliegeruhren)
er zijn misschien nog wel andere merken in jouw prijsklasse, maar die schieten me niet even te binnen.
Meistersinger is ook goed, maar wel een (stuk) duurder!
In Ingersoll zitten vaak chineese uurwerken, hoeft niet slecht te zijn
Forumlid MartinB weet veel van de chineese uurwerken af. Misschien reageert hij ook wel.