Suggesties?

Hoi,

Ik ben momenteel in het bezit van een Invicta Russian Diver 3468. Geweldig horloge! Geen moment spijt van gehad!
Er zit helaas een maar aanvast. Hij is te groot voor bij mijn pak, specifieker, te groot voor onder mijn manchet. Ook wil ik een ‘klassiekere’ stijl voor dit horloge. Ik ben hierom opzoek naar een alternatief. Mijn budget is 500 euro. Ik ben tot nu toe gekomen tot het volgende rijtje (met eventuele bezwaren waarom ik twijfel):

-Uhr-Kraft Dual Timer Special 27004/2B (nogsteeds te groot, maar o zo mooi)
-Uhr-Kraft Unisex Armbanduhr Big Watch 53 27002/2 (ook nog te groot, maar goedkoper dan de vorige)
-Uhr-Kraft 27000/2 (wederom te groot, maar ik kan deze voor maar 200 euro kopen, zgan)
-Vendoux Racing Automaat (ik heb nog nooit van dit merk gehoord…)
-Invicta Corduba 7135 (Kan ik kopen, nieuw, voor maar 200 euro, maar ook weer te groot)

Wat vinden jullie? Hebben jullie misschien nog andere suggesties? Ik hoor het maar al te graag!
Alvast bedankt voor de reacties.

Ligt eraan hoe klassiek. Je kan ook kijken op chrono24.com en daar je budget ingeven.

Ben benieuwd waar je voor gaat.

Poljot (strela, aviator) als je een russisch accent zoekt. Wat voor grootte moet 't zijn dan?

Als je bij voorbaat weet dat een Uhr-Kraft of de Invicta te groot is dan blijft alleen het V&D merk over :wink:

Is Tissot niets?

Ik hoop dat er nog iets meer te vinden is voor 500 euro dan V&D :S Nee, maar serieus, Ik vind wel een aantal andere horloges, maar ik heb nog nooit van de merken gehoord, en weet dus niet of ik kan vertrouwen op de kwaliteit…

Het gaat ik niet zo zeer om de diameter, meer om de dikte. Die is bij mij huidige Invicta gewoon te groot.

Wat Marco-T zegt. Een Tissot Le Locle moet lukken voor dat bedrag.

Een mooie Hamilton, of een Oris, of een… Echt veel moois te koop voor EUR 500,- Ik zou Vendoux links laten liggen!

Eigenlijk is er maar een echte oplossing. Made To Measure overhemden (oftewel op maat vermaakt) met het linkermanchet wijder voor je horloge. Nergens meer last van! (tu)

Of je verplaatst het manchetknoopje een centimeter;)