Sully Horloge

Goedemorgen iedereen.

Gisterenmiddag zat ik eventjes in de juwelenkistjes van mijn grootmoeder te prullen tot ik een supermooie horloge vond. Mijn oma vertelde me dat het een horloge was van mijn overovergrootvader en veel waard is. Nu weet ik dat die dingen snel gezegd worden om indruk te maken. Het is me niet om dit te verkopen, ik wil er gewoon enkele schakeltjes vantussen doen om hem te dragen. Maar als ie in ieder geval zo antiek & kostbaar is als mijn oma beweerd, laat ik hem liever in het juwelenkistje liggen.

Ik hoop een beetje beroep te doen op jullie kennis over horloges. Vermits ik er helemaal niks van ken & niet compleet voor schut wil staan bij de juwelier, zou ik eerst graag jullie mening kennen.

Op het klokje zelf staat "Sully , de luxe automatic , calendar 30 rubis , swiss"
Op de achterkant van het klokje staat "swiss made - waterprotected - incabloc - antimagnetic - automatic " en verschillende cijfertjes namelijk “105” gedrukt in een soort van hamer , een wapenschildachtig iets , een kadertje met daarin “18K 0750” en onder dat hamerachtig ding, wapenschildje en kadertje staat gedrukt “11142” .
Ik post later op de dag ook wel foto’s om mijn uitleg te verduidelijken.

Alvast bedankt !

Geen idee, maar hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,4652,4691
alvast wat summiere info over het merk Sully ( of Sully Special?) Succes, en we zijn uiteraard benieuwd naar foto’s.

Die had ik inderdaad ook gelezen maar op het horloge gaat het enkel en alleen over “Sully” . Er staat nergens Sully Special op. Daarom dat ik niet goed wist of ik dit nu ter aanvulling moest plaatsen op het andere topic of niet.

Lijkt me in elk geval een gouden (18K) horloge… Ben ook wel benieuwd naar een foto.

Hier zijn de foto’s , hopelijk zijn jullie er iets meer mee.



– moved topic –

Hier hebben jullie een duidelijkere foto van de achterkant:

Ik ben niet zo thuis in de goudmerkjes. Is dit echt 18 goud?

Ik heb geen idee.