Sully Special?

Hallo horlogekenners,
Mijn moeder heeft een gouden uurwerk van het merk Sully Special.
Verder staat er nog 21 jewels op de wijzerplaat en eronder nog iets dat niet duidelijk meer leesbaar is, inca…c
Kan iemand me wat meer informatie bezorgen over dit merk ?
Kan ik eventueel ergens foto’s opzoeken om wat meer van het uurwerk zelf te weten te komen ? (het is een vierkant dameshorloge)
Zenden jullie me een mailtje ?
Alvast bedankt, Wim

er staat iig incabloc, wat een antischok systeem is (zo zou je het kunnen noemen, meer info op incabloc.ch )

Hi Wim,

Er staat een Sully Special te koop op eBay item nr. 5023403586 van een Engelse verkoper "“johnb75"”

Er staat wel wat info bij, Zwitsers uurwerk, waarschijnlijk op de Engelse markt gerichte merknaam, je kan deze verkoper om wat meer info vragen,

Succes, Andre

De merknaam Sully Special zegt me eigenlijk niks; hiervoor geldt eigenlijk wat er al vaker is aangegeven: met wat fotootjes (ook van het uurwerk) is het wellicht mogelijk voor een van de kenners op dit forum om iets te identificeren en iets te zeggen over leeftijd en eventueel kwaliteit van het horloge.

OT voor Andre: prive berichten worden niet naar je email toe gestuurd, en je krijgt alleen een melding bovenin het scherm dat er nieuwe berichten zijn; als je bent ingelogd.
Dan kun je dan klikken op “prive berichten” en kun je de boodschap lezen in je “inbox”.
Dit maar even omdat ik zie dat mijn antwoord betreffende de Chronodato nog steeds niet gelezen is. (ik neem even aan dat jij de Andre bent die een vraagje hierover gestuurd had?)
Groet,
Paul

Sully Watch is blijkens mijn documentatie een merk, dat in de jaren 50 nog bestond.

Firma S. Schaya & Fils gevestigd te Bienne.

sully swiss made
hierbij een fotootje van een sully 21 jewels die ik bezit incablok antimagnetic.