Summer (Brexit?) Sale bij Christopher Ward

Wil ook wel n krokodil! Maar alleen nog 20 mm XL of XS… XL te groot voor 18 cm pols? Iemand een idee?

Ik zou de C60 Trident 300 Blue willen bestellen.
Er staat bij dat hij ook in 43 mm te bestellen is maar kan hem niet vinden :unamused:

Out of stock

https://www.christopherward.co.uk/c60-trident-300-38

Das lekker dan…
Vandaar dat ik hem niet kon vinden bij de sale.
Bedankt voor de info @ChowMonkey

1 like

Bedankt, prima tip! Zojuist een paar banden besteld.

1 like

Zo dan maar een paar bandjes besteld !
Nog bedankt ts voor de tip.

1 like

Vrijdag in een opwelling een horloge besteld. Helaas via de de normale Europese site. Volgende keer even beter kijken. Maar wel iets om naar uit te kijken!

1 like

Ergens op de site staat uitleg
17 tm 21 cm is regular
15 tm 19 is XS
20 tot 24 is XL
XL is dus te groot voor jou

2 likes

Goede tip, bedankt

Ik heb een XS besteld

1 like

Zelf dan toch ook maar een croc bandje besteld, anders kapen jullie alles weg hier. :yum:
Stond ook een zwarte titanium duiker tussen (30% off), te lang nagedacht. Is al weg. Wel goed voor de bankrekening.
Ben benieuwd of het echt zoveel verschilt van de ‘gewone’ Hirsch bandjes. We gaan het zien.

1 like

Dat is de reden dat ik er juist een aantal van XL heb besteld. Met mijn grote polsen 9 van de 10 keer het laatste gaatje op een normale band. :wink:

Nogmaals dank voor de tip!

1 like

Wow, bedankt voor de tip. Even 7 bandjes besteld voor de prijs van 1 :slight_smile:

1 like

Bedankt! heb geen band nodig maar toch een paar besteld!

1 like

Draagt een echte croc band nu echt zoveel fijner dan een koe band met croc print?

Ik vind het nogal een prijsverschil namenlijk :slight_smile: Heb zelf wat koe banden besteld, waaronder een paar van 10 euries… kan ik mooi de vouwsluiting overzetten van de andere banden was mijn gedachten

1 like

Ik denk dat inmiddels de hele voorraad opgekocht is door HF leden :slight_smile:

1 like

De bandjes. Chris blijft met dozen horloges zitten :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja dit zijn de leuke deals.
Moeten we er meer van hebben hier op hf :wink:

1 like

Was hier al antwoord op? Ben ook wel benieuwd namelijk :slight_smile:

Wat duurt wachten tot altijd lang. Laat de pakjes maar binnen stromen.

Wachten op leuke dingen duurt altijd lang :wink:
Laat ik eerst maar eens een mail krijgen dat ze opgestuurd worden.