Summer (Brexit?) Sale bij Christopher Ward

Ja, inderdaad. Er staat al 5 dagen “processing” bij mijn bestelling.

Ik denk dat ze het erg druk hebben met de klanten uit Nederland :smile:

Iedere sale bij CW gaat gepaard met vertragingen, maar alles komt altijd goed

Plus, ze hebben een zeer goede service! En vriendelijk personeel!

1 like

Inderdaad, onze landgenote Wera, runt de Customer service geweldig, helpt misschien wel dat ze de vrouw is van Chris W.

Eindelijk onderweg, die bandjes… :grin:

1 like

Ook hier een mail gekregen.
Ook de bandjes zijn onderweg :wink:

1 like

Er is wel een bandje onderweg. Maar van mijn andere bestelling die ik 2 dagen eerder heb gedaan is nog geen spoor te bekennen. Ik heb maar even een mailtje gestuurd.

zou je deze advertentie niet beter verwijderen.

2 likes

Twee banden binnen gekregen, maar het horloge wat ik besteld heb is nog steeds niet verstuurd. De betaling bleek bij navraag niet goed gegaan te zijn en vorige week al contact gehad en de juiste gegevens door gegeven. Weer afspraken niet nagekomen en niets verstuurd en nu blijkt dat ze niets hebben ondernomen en waarschijnlijk de gegevens weer kwijt zijn. Ik ben wel even klaar met de goede customer service van Christopher Ward.

Ja daar wordt je niet vrolijk van pfff.
Succes, hopen dat het toch snel goed geregeld wordt.

Ondertussen loopt er een promo voor de Trident-modellen, daar heb ik vandaag dankbaar gebruik van gemaakt… C60 300 met oranje ring aangeschaft :grinning: Zat ik al sinds vorig jaar naar te lonken…

Ik ben benieuwd!!!

Kortingscode is TRIDENT15 btw.

1 like

Alleen hebben ze geen stalen banden meer met het oude logo. Ergens in augustus komen er weer stalen banden aan maar dan waarschijnlijk met het nieuwe logo. Niet een enorm probleem maar ik wacht CW toch even af.

Je kan de nieuwe trident met ceramic bezel pre-orderen, inclusief de 15 procent korting. Daarnaast als je via .co.uk besteld ipv via .eu heb je ook nog eens voordeel van de lage GBP koers. Als ik dat goed uitreken kom je dan op zo’n EUR 670 voor een nieuwe Trident met ceramic bezel, ETA uurwerk en saffierglas met AR coating. Dat brent mij toch wel ernstig aan het twijvelen of ik er een aan zal schaffen…

Wat denken jullie? :smiley:

Het is een ETA of Selitta SW uurwerk, kun je niet kiezen en ook niet zien, pas als ie open is…

Mooiste duiker die er is in mijn ogen, Ik heb er op het moment het geld niet voor, maar anders…:relaxed:

Ligt het aan mij of slaat dat nergens op? Je wilt toch weten wat je koopt?

Ja heb gisteravond ook gekeken en ben flink aan het twijfelen…wordt dan waarschijnlijk wel eentje uit de 38mm Vintage Steel of Black series op leder. Wel/niet doen…twijfels, twijfels :wink:

Een van deze 2 :

Als ik heel eerlijk ben is mij dat om het even…

Toch maar een nieuwe trident ge-pre-ordered… deze komt met een paar weken mijn kant op

5 likes