Vandaag wat kortingsbonnen binnen gekregen,doe er zelf niks mee.kan ik er iemand anders blij mee maken?
Als je er interesse in hebt pb me maar.
Vandaag wat kortingsbonnen binnen gekregen,doe er zelf niks mee.kan ik er iemand anders blij mee maken?
Als je er interesse in hebt pb me maar.
Kortingscoupon zijn niet uniek, code os iets van euro602016 ofzo… Ik kreeg ze ook (2x 60 en 2x 120).
Is Christopher Ward alleenvia de webshop of showroom in Londen te verkrijgen, of kan ik de horloges ook ergens hier in NL bekijken?
Ik vind de nieuwe C8 power reserve erg gaaf. Maar wil hem zien, ik vrees nl. te groot voor mijn pols.
(Is het trouwens ok om een oud topic te reanimeren, of had ik een nieuwe moeten maken)
Volgens mij werkt CW niet met dealers.
Ze hebben inderdaad een showroom in Londen en ik heb ook iets gelezen over het openen van een showroom in Amerika.
Hoe en waar weet ik niet meer. Maar Google ongetwijfeld wel.
Gewoon bestellen, je hebt 60 dagen tijd om gratis te retourneren, wel via de Gbp site bestellen en promocode 100xmas16 gebruiken
Jammer dat ze niet via dealers werken.
De foto’s zijn prachtig, maar ik wil een horloge voelen en zien. Pas dan kan ik echt enthousiast worden.
Natuurlijk kan ik ‘gewoon bestellen’, maar evt retourneren vind ik zo’n gedoe. En dan mis ik het aankoopproces. Een keertje passen, een beetje twijfelen, nadenken, verliefd worden en dan toch kopen.
Dan wordt het een retourtje naar Londen
Haha, denken in kansen ipv problemen. Er zit niks anders op!