Summerwatch

7 likes

Alles behalve lerenband voor mij!

1 like

Lekker zomers bandje!

Nee

1 like

Kunnen we ipv likes ook dislikes geven ??
Dit is mi totale horror.

Bb

7 likes

Dit is dus waar bij het niet-wis volk de vooroordelen omtrent Rolex vandaan komen.

5 likes

Proseccootje halen bij Gordon, ben je zo kwijt…

1 like

Eens.

Ook eens.

Vind dit wel leuk op een Daytona. Zomers, nog steeds een Daytona en toch wat minder Koko Petalo.

Ik ga @Tompj even taggen. Ik zou het jammer vinden wanneer hij deze openingspost mist.

2 likes

Poe hey… voor iemamd die recentelijk uit de Rolex kast is gekomen en toch echt een aantal modellen mooi vindt ga ik met het zien van deze foto terug in de kast, sealen en mezelf laten verschepen naar Toekietoekie eiland waar ik na het uit de kast komen mezelf eerst even ga ontdoen vam een paar ogen.

:joy::joy::kissing_heart::kissing_heart:
Mooie reacties thnx!

1 like

Vast https://www.telegraaf.nl/entertainment/81858176/gordon-gaat-naar-verslavingskliniek al zou ik een beetje bruin of wit meenemen naar Gordon.

1 like

Mooie band, maar zou er iets anders tussen knopen.
:joy::joy:

Wat een dramakoningin is het toch! Tjonge jonge. In het echt is het trouwens een héle vervelende vent, maar dat terzijde. :sunglasses: Ik refereerde aan wat ik telkens aanschouw als ik langs Blushing (Blaricum) rij, da’s ‘zijn tent’ en daar zie je dit soort Daytona’s met enige regelmaat op het terrasje proseccootjes nippen… :wink:

Witleren bank erbij, muziekje koppelen aan de deurbel, pas je gelijk binnen een bepaald sociaal-cultureel kader, maar dan wel de rijke variatie.

Ik heb geen vooroordelen omtrent rolex. Ik zie de meest mooie modellen op hf voorbijkomen. Ik denk dat rolex het begrip toolwatch zou hebben kunnen uitvinden. Mocht mijn wergever waarvan ik in oktober a.s. Na 42 dienstjaren afscheid ga nemen mij een horloge laten uitzoeken tot een max bedrag van 10 k dan zou het een rolex explorer worden. Dat is voor mij nog steeds DE rolex.
Groet, bb

1 like

En bedankt!

1 like

Dan moet je die nemen :wink: als je er maar een glimlach van krijgt!:grin:

Ieder zijn smaak :wink: ik wordt er in ieder geval gelukkig van :grin:

Deze voor warme dagen op kantoor (of gewoon thuis).

En deze om te rauwdouwen:

2 likes

3 likes