Supah is een fijne koper, mijn Telstar 7733 Chrono verkocht aan hem, heldere communicatie en een gezellige overdracht in persoon!
Hier ook goede ervaring met Maikel.
Top gozer. Gezellig en 100% te vertrouwen.
Vandaag even lunch gedaan met @supah bandje overgedragen, bijgepraat en zijn nieuwe Zenith bewonderd! Fijn en betrouwbaar forumlid!
Vandaag een horloge van Maikel overgenomen onder het genot van een kopje koffie.
Zeker een aanrader! Bedankt @supah!
Ook ik heb vandaag een zeer prettige kennismaking met @supah mogen hebben. Zeer vriendelijk contact, zoals het hoort op een liefhebberforum.
Maikel bedankt!
Maikel alias @supah blijft een plezier om mee te lunchen, drankje mee te doen en tijdens dat gezellig over horloges te praten. Is daarnaast als hij een bandje nodig heeft ook snel van beslissen en betalen, kortom een aanrader dit lid!
Vandaag een mooi Omega boek van @supah overgenomen onder het genot van een bak goede koffie en een gezellig praatje over -uiteraard- horloges.
Alles zoals het hoort, hele dikke aanrader!
Mooi toch dat het bij ons forum éérst om vertrouwen gaat en dán pas om het geld!!!
Met @Supah ging het “zakendoen” helemaal in deze sfeer; doet altijd weer goed, bedankt!!!
In verband met mijn niet aflatende flipperitus heb ik vanmiddag de Speedmaster Tintin van @Supah geruild voor mijn Speedy Pro. Gezellig samen met @Motormuis een kop koffie in Rotjeknor gedronken en iedereen blij weer huiswaarts. En @emveezet: er is zoals gezegd een zwarte Heuerville onderweg dus dat komt prima in orde.
Fijne vent die @Supah en hij weet zo ook wel het een en ander van horloges kregen wij de indruk.
Dit is hem, voor nu even op een Hirsch croco.
Vandaag een prachtige Rolex Sub overgenomen van @Supah, zeer prettige ervaring, dikke aanrader .