Super accurate quartz horloges, de Pulsar PSR10

Netjes, mijn Certina DS2 Precidrive Chronometer Anniversary Limited Edition in 5 maanden 0 seconde moet ik wel bij zeggen dat ik hem nooit draag:). Je kunt de urenwijzer apart verstellen de tijd loopt dan gewoon door.

Ik ben nieuw op dit forum en was op zoek naar meer info m.b.t. de Pulsar PSR10. Ik heb een PSR10met blauwe wijzerplaat en metalen band die ik dagelijks draag. Ze schijnen toch echt wel zeldzaam te worden en ik zou wel eens willen weten wat de waarde van een PSR10 momenteel is. Ik ben overigens in geen geval van plan de mijne " van de hand te doen "

Kijk op ebay naar verkochte exemplaren. Vergelijk dan de staat van die modellen met die van jou en je hebt een reeele waarde. Maar voor 2e hands horloges is het wat de gek er voor geeft. De kunst is dan de beste gek te vinden.

Een oude topic maar eens naar boven halen. Ik heb vandaag deze Pulsar PSR 10 gekocht, je vind niet echt veel meer over dit horloge maar wat je vind op google is vooral lof! Mijn horloge heeft goud gekleurde accenten op de wijzerplaat en rond het bezel, hier kom ik geen enkele van tegen op internet… De band is tijdelijk, dat wat er op zat was echt verschikkelijk (maar wel orgineel, met ā€œpulsarā€ op de binnenzijde van de band). Het liefst zoek ik de band die (het dichts bij) de orginele band komt, dus als iemand een foto vind of heeft van de PSR 10 met goud gekleurde accenten dan zou ik die graag zien!

Hierbij alvast mijn exemplaar

1 like