Super Avenger verkopen?

Dag Allemaal,

ik heb een aantal horloges, waaronder een Breitling Super Avenger, (witte wijzerplaat), stalen kast, bruine en zwarte lederen straps.

2,5 jaar geleden heb ik deze van een vriend gekocht, maar nu wil hij hem terugkopen. Ik hoef hem natuurlijk niet te verkopen, maar gun hem enerzijds deze horloge wel.

Anderzijds heeft de Breitling een huidige waarde. Wat is voor deze horloge een reele waarde ? Ik wil hem natuurlijk niet oplichten, maar wil ook geen dief zijn van mijn eigen portemonnee.

Ik hoor het graag.

zelvde bedrag vragen. Plus een flesje wiskey oid.

Chrono24, Ebay

al eens gechecked ?

Een vriend ? Zelde prijs en een avondje uit, hapje eten oid.

Zelfde bedrag

Als het een goede vriend is, wil je niks aan hem verdienen.

Een goede vriendschap is niet in geld uit te drukken.

Afhankelijk van leeftijd, staat etc.

Je Breitling is in ieder geval niet meer hetzelfde bedrag waard als wat je er zelf voor betaald hebt, dat is inmiddels wel wat minder geworden.

Bert1 Schreef:

Afhankelijk van leeftijd, staat etc.

Je Breitling is in ieder geval niet meer hetzelfde
bedrag waard als wat je er zelf voor betaald hebt,
dat is inmiddels wel wat minder geworden.

Hoewel… de prijzen van een hoop merken zijn de laatste tijd flink gestegen. En daarmee ook de occasionprijzen. Kweenie hoe dat precies met Breitling zit.

Maar mocht je overwegen om 't terug-te-verkopen, dan zou ik er zelf ook niet graag winst op maken bij een vriend. Idd, een etentje, flesje wijn, doosje sigaren erbij of iets in die trend.

Hoeveel ervoor betaald is weten we niet, dus ‘in ieder geval’ gaat hier niet op.

Als het een echte vriend is: wat rockstar zegt :slight_smile:

Ik heb ook een witte super Avenger van ongeveer 3 jaar oud. Denk dat hij tussen de 2000 en 2250 op zal brengen als hij er netjes uitziet.

Maar zoals hierboven genoemd aan een goede vriend zou ik hem voor hetzelfde verkopen. Hij weer blij en jij hebt hem met plezier gedragen, prima toch?