Superduiker

@SuperDuiker. Enige tijd over ‘Duikers’ en ‘de goeie ouwe tijd’ gepraat. Zo leuk om de passie bij iemand te zien!

:+1:, tot de volgende keer en groet,
Goswin

1 like

De afgelopen twee weken tot twee keer zaken mogen doen met @SuperDuiker !
Aan Tom twee horloges verkocht waarbij het contact vlot verloopt en de betaling snel gedaan is.
Ik zou zo weer zaken met Tom doen!:+1:t3:

1 like

Ebel verkocht aan @SuperDuiker.
Hele prettige ervaring met deze HFer… bedankt voor de prettige deal en veel plezier met de NA voor Mevr SuperDuiker :smiley::+1:

1 like

Horloge gekocht van @SuperDuiker.
Seiko Dames Vivace Diamond Ref: SUJ547seiko-dames-vivace-diamond-ref-suj547 voor mijn stiefmoeder gekocht.

vlotte communicatie, kon hem ook snel op de post doen, was de volgende dag al bij mij in huis.

Al met al, leuke deal gesloten en mijn stiefmoeder is super tevreden met het horloge.

1 like

Leuk dat het goed is aangekomen.
Veel plezier ermee.

Vandaag een horloge verkocht aan Tom @SuperDuiker. De reden om een ritje naar het noorden te maken met de Benz! :blush: Ik werd vriendelijk ontvangen en de overdracht was gezellig. Aanbevolen! :smile: :+1:

Heerlijke duiker van @SuperDuiker Tom overgenomen. Vlot gehandeld en goed verpakt en verzonden. Alles zoals het hoort

1 like

Fijn dat je er blij mee bent.
Veel plezier ermee.

1 like

Horloge verkocht aan @SuperDuiker. Snelle reactie en geen gezeur mbt betaling en afspraken. Fijn zaken doen zo! Waren er maar meer mensen die dit deden :innocent:

1 like

Vandaag mijn mooie snorkel verkocht aan @SuperDuiker, snel en vlot volgens afspraak.

Ben blij dat hij goed terecht is gekomen

Geniet ervan Tom

1 like