goedemiddag,
sinds dec 11 in het bezit van een superocean 2012
echter sinds gisteren is mijn wijzerplaat los
moetvik hem echt opsturen of zijn er andere opties
hoop hierop antwoord te krijgen
groet
Arjo Blaak
goedemiddag,
sinds dec 11 in het bezit van een superocean 2012
echter sinds gisteren is mijn wijzerplaat los
moetvik hem echt opsturen of zijn er andere opties
hoop hierop antwoord te krijgen
groet
Arjo Blaak
Zie topic een paar regels naar beneden -wijzerplaat verschuift-
Gewoon bij een AD achter de deur gooien, neem aan dat dit onder garantie valt…
gezien,
is deze ook met potjes of geschroefd ?
iemand een goed advies voor horlogeaker!
wil hem heus wel wegbrengen maar als er een andere optie is waarom niet .
groet Arjo Blaak
een AD ?
groet Arjo
een AD ?
groet Arjo
Een Authorised Dealer.
Mocht het horloge nog binnen de garantie vallen, dan zou je 'm daar aan kunnen bieden.
2012? Dan valt hij toch zeker onder garantie of er moet valschade geconstateerd worden.
geen valschade 100%
dan ga ik eens met de dichtstbijzijnde kijken hoe en wat
groet
Arjo
geen valschade 100%
dan ga ik eens met de dichtstbijzijnde kijken hoe
en watgroet
Arjo
Hoop wel dat je de papieren en garantiebewijs hebt?
Hans Kazan presenteert na Plastic Bertrand,
nu het magisch (ont)breken van de
wijzerplaatpootjes…
Ehh, nee hoor niet gestoten, niet gevallen, niet geklettert, nee hoor
nee…garantie? Tuurlek! Papiertjes erbij, kost niks, geregeld!
Geen schade door eigen schuld en binnen garantietermijn? Dan zou ik zeker niet naar iemand anders laten brengen. Dat kan immers je je garantie kosten.
Erg late reactie.
Hij is opgestuurd naar breitling
Keurig onder garantie vervangen,
Gelijk ook een beurt gedaan.
Kortom keurige service.
Groet Arjo
Erg late reactie.
Hij is opgestuurd naar breitling
Keurig onder garantie vervangen,
Gelijk ook een beurt gedaan.Kortom keurige service.
Groet Arjo
Bedankt voor je terugkoppeling. Meestal worden alleen de negatieve ervaringen geplaatst, maar fijn dat je ook een positieve ervaring deelt. Als je wilt, kun je in het forum gedeelte “ervaring met…” ook feedback plaatsten voor de dealer die je heeft geholpen. Daar kunnen zij en wij baat bij hebben. Goed weekend!