Superocean Heritage bezel speling?!

Superocean Heritage bezel speling.
Van de week bij het poetsen van de bezel kwam ik erachter dat deze opeens meer spelling geeft (of heb ik dit eerder nooit gemerkt) links boven. Tussen 24:00 en 21:00 uur gaat het goed tussen 21:00 en 24:00 kan ik heb veel meer indrukken, en nee dat bedoel ik niet qua tijd na een paar wijntjes op.

Kan dit kwaad anders dan dat ik het best wel storend vind, ik heb het horloge pas een jaar dus garantie hierop zou geen probleem moeten zijn. Iemand een idee of dit makkelijk is af te stellen of moet hij dan terug naar de fabriek?

Alvast bedankt voor de hulp!

afbeelding

1 like

Niks aan de hand. Gewoon dragen, die bezel valt er vanzelf een keer af.

3 likes

Ben even voor je gaan kijken, lijkt mij heel normaal.
Heeft de mijne ook en eraf vallen zal hij niet met die schroefjes waarmee hij vast zit :sunglasses:

1 like

Het moet wel kunnen draaien natuurlijk… …zolang de gap tussen kast en bezel rondom mooi gelijk is, en de bezel gelijkmatig draait, zou ik me er niet druk om maken.

Even advocaat van de duivel, en ik heb er niet eens een (meer) - Rolex kopen. :wink:

2 likes

Bedankt @Limbo70 & @PeterLC

De gap is gelijk (of in ieder geval voor het blote oog). Meer dat het na een jaar opeens opviel/is veranderd…
Anyway nog 4 jaar in de garantie dus kijk ik het voorlopig even aan en anders kan het mooi mee in de onderhoudsbeurt.

1 like

Dat hoort zo. Die verende werking is om de bezel te beschermen.

5 likes