Superocean limitee

Hallo mede horloge liefhebbers,

2 weken geleden heb ik mijn grail opgehaald een Breitling Superocean.
Wel een topic over geweest maar nooit wat plaatjes over gepost hierbij een aantal foto’s.
En daar komt dat gelijk een vraag achteraan.
Dit is het orginele bandje dat er aan zit, zouden jullie het zo laten of er eventueel een ander bandje aanzetten? Zo ja, welke en waarom?

10 likes

Nog gefeliciteerd met de aanwinst, en veel plezier ermee!

De band is origineel en past goed bij het horloge dus ik zou het denk ik zo laten.
Eventueel zou ik er een originele stalen band bij proberen te krijgen, die past er uiteraard ook mooi bij. :sunglasses:

1 like

Ik heb zelf meer met een stalen band maar vind dit ook erg mooi. Nog gefeliciteerd :+1:

1 like

Nog gefeliciteerd! Mijn inziens staat hij goed op deze van rubber. Zou hem zo laten.

1 like

Prachtig horloge! Die band zou ik zo laten, past perfect bij het stoere karakter van het horloge en uit ervaring kan ik zeggen dat het een zéér comfortabele band is. Stalen Breitling banden zijn top maar voor een tool watch als deze misschien net iets óver de top.

1 like

Knappe klok, van harte gefeliciteerd!

1 like

De Breitling bandopties zijn eenvoudig. De gepolijste stalen band met schuine links. Heel duur en niet mooi (het gaat dan allemaal wel heel erg glimmen. En dat past niet bij dit model).
Een Breitling blauwe leren(croco) band met vouwsluiting. Ook heel duur.

Je kunt zoeken naar blauwe leren banden voor een paar tientjes, maar het is zo moeilijk om de kleur goed te laten matchen. Mijn ervaring was dat het net niet goed kleurt. Volgens mij had ik een Di-Modell band en een blauwe Bantoon Vintage. Beide met witte stiksel.

Conclusie: De rubber band is de beste optie en draagt comfortabel.

3 likes

Toppertje! :+1:

1 like

Niets aan veranderen joh!!

1 like

Heel mooi! Ik merk dat ik zelf ook regelmatig met een lichte begerigheid naar dit model kijk.

1 like

Mooi man gefeliciteerd .

1 like

Als (duur)hebbeding ,de stalen band erbij om te wisselen.
Dan is je set compleet. Mooi horloge trouwens.

1 like

Gefeliciteerd, zo laten is prachtig!

1 like

Lekker zo laten! Breitling rubber draagt prettig

Of je moet al een matchende breitling canvas band kunnen scoren, die zijn ook mooi

1 like

Ik heb mijn superocean 44 op een Zwarte Canvas van Diaboliq straps… Beduidend beter dan het rubber vind ik, hoewel dat zeker niet slecht is.

Zal proberen een goed plaatje te schieten.

1 like

Doordat de standaard banden mij nooit passen (dikke polsen) heb ik veel ervaring met andere banden kopen… Ik zou je aanraden om eens met forumlid Ko te praten, hij maakt prachtige banden voor een goede prijs.

2 likes

Een rubber band waarop in megaletters Breitling…sorry hoor, is helemaal niks. Gewoon op staal, zoals een stoere klok hoort!

1 like

Inderdaad, op naar Ko!

1 like

Knap. nu nog de stalen band…

1 like

leuke klok…ik zou er een mooie zwart leren band omheen doen

1 like