Superocean ll 44mm of Avenger Seawolf?

Voor welke kiezen jullie?
Automaat versus Quartz.

Er is nogal een verschil tussen deze twee.
Kies wat je mooi vindt.

2 likes

Avenger Seawolf, die is rustiger :wink:. Die dial met alle tekst op de superocean vind ik persoonlijk te druk. De algehele look doet wel sportief aan zeker op rubber. Die Avenger seawolf is meer een alledaags horloge naar mijn mening en doet volwassen aan.

2 likes

En het feit dat de één een automaat, en de ander een Quartz, doet dat nog iets?

Ik heb de superocean en dat is echt een super horloge,
En vind persoonlijk mooier als de chronograaf een andere kleur hebben

1 like

De Superocean heb ik ook, maar heb nu de gelegenheid om deze te ruilen met de Avenger.
Weet niet goed wat ik hier mee moet, omdat ik het beide mooie horloges vind. Vandaar dat ik hier om wat reacties vraag die me misschien verder helpen.

1 like

Tja lastig…ik zou het zelf denk ik niet doen…

1 like

Seawolf of Superocean ?
Gewoon allebei !!
Ik kon ook niet kiezen !!

4 likes

Helaas… die luxe heb ik niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Komt vanzelf goed met de tijd.
Ben ook al wat ouder en dus meer horloges gespaart .

1 like

wat je ook kiest, (en dat moet jezelf doen) het kan niet verkeerd lopen met zo’n breitling :ok_hand: :slightly_smiling_face:

3 likes
  • Seawolf.
  • Super ocean.
  • Airwolf. Sorry kon het niet laten

0 stemmers

Je kan 3 stemmen uitbrengen. Airwolf als extra uiteraard dan moet breitling hem wel maken. :sunglasses:

Ik vind die seawolf wel wat hebben.

2 likes

Ik vind het een beetje appels met peren vergelijken maar als ik dan toch moet kiezen doe dan maar een Avenger

1 like

Superocean II 42 A17365 ook een optie?

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-breitling-superocean-ii-42-a17365/282565/2

1 like

De superoceanll, ( nieuw) mooi met een rubberen band zoals je voorbeeld, met een stalen band krijg je zo n blinkend geval.

1 like

Klopt, heb er ook nog een rubberen Breitling Diver Pro 2 band met Breitling vouwsluiting bij. De Diver Pro 2 rubberen band is uit productie en niet meer te verkrijgen…:sunglasses:

De Superocean. Avenger heeft voor mij veel te veel zaken die me van het vaststellen van de tijd afleiden, leuk te lezen dat sommigen dat juist andersom ervaren😎

1 like

Ik zou toch liever aanbevelen om voor een nieuwe te gaan.

1 like