Superwinkel.nl

Beste, ik zag juist op het net de site: superwinkel.nl,
kan iemand me zeggen of deze site betrouwbaar is en zo ja waarom er op zoveel horloges korting is?

heb er al verschillende keren parfum besteld, steeds de goedkoopste !

Ik heb er 1 x wat gekocht (Timex) en dat horloge had een probleem met de datumschijf,
ze hebben snel gereageerd per telefoon en schijnen een horlogemaker onder contract te hebben… mijn horloge kon niet gemaakt worden ik zou m’n geld terugkrijgen… ik wilde hem toch houden want redelijk zeldzaam model, waarop ze me dat horloge + cadeaubonnen wilden aanbieden, die cadeaubonnen kon ik na wat discussie omzetten in nogmaals € 15,-- korting.

kortom ze lijken me serieus bezig met hun “dingetjes” denken na over een oplossing en reageren snel / vriendelijk.

volgens mij zijn ze niet echt met “veel” horloges goedkoop maar iedere keer met 3 of 4 modellen tegelijk.

dit soort bedrijven koopt vaak in bij “italjapan” allerlei restantpartijen en uit faillisementen etc.

Ook ik heb mijn oog laten vallen op een aantal mooie en goedkope horloges op Superwinkel.nl. Het betreft een aantal Seiko 5 modellen. Kan iemand mij vertellen of hij/zij in het verleden een horloge op deze website heeft aangeschaft en zo ja, of deze website betrouwbaar is?

Goedkoop ja… maar vraag me echt af of het ook origineel is…
Iemand die daar iets over weet ?

Ik kocht er een paar maanden geleden een Seiko5. Daar kan eigenlijk niets mee mis gaan en ik draag het klokje met plezier. Echter …
Monsterwatches levert dergelijke horloges gewoon een stuk goedkoper plus de opties voor moderatie. Ik denk zelf dat monster een superlatief is voor super!

1 like

In het geval van de parfum kan ik de echtheid alleen maar beamen…

2 likes

Zojuist even gebeld met Superwinkel en ze garanderen lage prijzen doordat ze vanuit een vestiging werken en werken met grote inkoopvolumes. Ze konden me echter niks vertellen over de leverancier. Wel beloofde de mevrouw aan de telefoon mij dat de horloges komen met doos, omdoos en documentatie zoals garantie en echtheidscertificaat.

1 like