Sushi special onderweg

Ik draag nu alweer een tijdje mijn gouden Sushi-rolls, heerlijk horloge en loopt voor een 38-jarig oud apparaat onstellend goed.

Tijdens mijn speurtochten in de kelders van het wereldwijde Seiko magazijn kwam ik echter een wijzerplaat tegen die op een 7s36 past :slight_smile: en mijn hart miste een slag. Niet nagedacht, gekocht.

En nu ben ik aan het knutselen:

Nog te doen: de bezel aan de binnezijde vervangen door één als in de originele (glas moet eruit… en bidden dat de bezel die ik heb gevonden past).

Wijzers!!
De originele vind ik iets te iel voor een Atlas-kast… Ik denk aan Sumo-wijzers…

(volgens mij weet Seiko niet eens dat we zo met hun producten aan het klussen zijn :~)

Ziet er echt vet cool uit (tu)

mvg, Frans

Ik heb nu al een poosje zitten kijken, eerste indruk was ja, 2e nee, en nu weet ik het niet meer.

Ik wacht het resultaat af

Dit ziet er wel heel heftig uit::o Ik ben er ook nog niet over uit of dat wel of niet goed is;)

To be continued?

Ziet er gaaf uit! Ik zou de bezelinlay buiten vervangen voor een zwarte en de binnenste laten zitten (denk ik).
“het wereldwijde Seiko magazijn” is ebay? :+

Het wereldwijde Seiko-magazijn is overal :slight_smile:

Niet alleen Ebay, maar ook de internationale forums. Juist die forums.

Ik zet eerst een zwarte binnenste ring erin (met duikers-indeling) en dan probeer ik een aantal bezels.

He Rob,
VETTT!
ik ga met Henrik mee.
ik zou ook de binnenring laten zitten en de bezel vervangen voor een zwarte.
Anders heb je een dubbele bezel met eenzelfde functie.
zelf zou ik hier heel strakke rechte wijzers zonder poespas in zetten!
Ben heel benieuwd waar dit eindigt,…stalen bandje met uitgevreede holes in de schakels?? :slight_smile:

Index-rolletjes zijn te hoog. Daar kan een lange minutenwijzer niet overheen :frowning:

n e e

Jammer… Toch een goede combi. Andere wijzers een optie?