Suunto Core light green

Ik ben voornemens om tijdens het wachten op mijn Stowa een Suunto Core light green aan te schaffen (vanwege alle functies uiteraard.) handig op vakantie :).

nu las ik ergens dat deze klokken 50 mm zijn.
Dit is wel wat erg veel voor mij nogal smalle polsen.

Heeft iemand een dergelijk klokkie en wat wrist shots / ervaringen beschikbaar? Of weet iemand misschien een goed alternatief (tot +/- €250)?

alvast bedankt.

Geen idee, maar wel een leuk filmpje…

hans

Ik heb een vector van suunto maar draagt niet zo groot weegt ook niks
ik heb de yellow core omgehad die wou ik kopen toen , maar daar zit een zwaar klote menu in. In de vector outlander en nog een type zit een veel makkelijker menu

het is maar een tip wie weet heb je er wat aan ook een wrist shots wil ik nog wel voor je maken ik hoor het wel

Als je zo dol bent op de vele functies (en dat snap ik helemaal! :D), dan zou je misschien ook eens bij Casio ProTrek kunnen snuffelen. Er moet toch wel een model zijn dat kleiner is dan die 50 mm.

Ik heb geen Suunto-ervaring. Maar de klok die je laat zien, vind ik wel stoer!

Ach dol op tsja, het is natuurlijk wel cool al die functies.
En aangezien ik hem van mijn vriendin ga krijgen voor mijn verjaardag. (ze vroeg zelf of ik niet een kompas wou :))

De casio lijkt me overigens niet veel kleiner:

ik zou wel voor een suunto gaan alleen niet voor de core al is die zo mooi

Kijk niet naar de maat alleen. Ik heb de X10 en die is nog net iets groter. Ze zijn erg licht en zitten supercomfortabel. Je kunt er niet omheen dat je een horloge om hebt, maar je hebt er totaal geen last van. Dit is de enige uitzondering die ik heb - de rest van mijn horloges zijn allemaal maximaal 40mm omdat ik groter niet mooi vind.

Ik heb die van mij op eBay opgepikt. Ze gaan voor prijzen tussen de 250 en 300 bij een Duitse handelaar: http://stores.shop.ebay.nl/sportsoires-Dusseldorf__W0QQ_armrsZ1

Op de foto’s ziet het er idioot uit, in werkelijkheid valt het erg mee. Op de foto’s lijkt hij buiten m’n polsen uit te steken terwijl dat in werkelijkheid niet het geval is.

Nou, ben even wezen passen bij de bever en tot de volgende conclusie gekomen.

  1. X10 is echt te groot. (en in dit geval te duur)

  2. Vector, sorry in dit geval tellen de looks voor mij toch ook echt wel mee.
    Niet dat ik de vector lelijk vindt maar mooi is anders.

  3. de Light Green wordt hem niet, dit model is door de kleur toch echt te opvallend.

  4. En dit wordt hem dan… iets minder opvallend maar toch strak.

De Suunto Core light black.

Volgende week gaat mijn lieve vriendin deze voor m’n verjaardag ophalen, de schat. :slight_smile:

passen zegt meer als een foto veel plezier er mee mooie klok hoor, hadden ze deze niet met een omgekeerde disply ? zwarte achtergrond witte aan duiding ? dat was volgens mij helemaat top geweest

Het was dus inderdaad de moeite waard om een paar van die horloges ‘live’ te zien en aan je pols te hangen. Zo zie je maar!
Ik wens je alvast veel plezier met je verjaardagscadeau! :slight_smile: Verras je ons met een paar foto’s als je 'm hebt?

Als ik hem binnen heb, lees jarig ben, zal ik zeker wat foto’s plaatsen.

Duurt alleen nog wel tot 26 juni :frowning:

Ach ja hoef ik in ieder geval nog niet op zoek naar een ander horloge. :slight_smile:

Nou, afgelopen vrijdag was het dan zover. 30 geworden!

Mijn horloge honger is weer even gestilt :slight_smile: De topictitel klopt alleen niet meer :slight_smile:



nice mooie klok krijg je veel plezier van

Gefeliciteerd met je verjaardag en je horloge(tu)

gefeliciteerd!

Een hele stoere klok!

Hoe zit het eigenlijk met de waterdichtheid?

Ik had altijd de indruk dat deze horloges tot 30m gaan en dat de experts er dan vanuit gaan dat je er niet mee kunt zwemmen. Lijkt mij niet handig voor een out-door/vakantie horloge. Reden waarom ik voor G-shock heb gekozen.

Of heb ik het mis wat betreft Suunto?

Groeten,

Marco W.

Sunnto is perfect om mee te zwemmen en dergelijke ik draag hem op de waterscooter en daar krijgt hij het voor zn kiezen

Gefeliciteerd met je verjaardag en met je mooie, nieuwe aanwinst! (tu)

Je mag er in ieder geval mee snorkelen.
Er zit namelijk ook een dieptemeter op.

Er staat wel duidelijk in de handleiding dat hij niet voor diepzeeduiken bestemd is :slight_smile:

ok. Dan misschien ook maar eentje op het verlanglijstje plaatsen.

De looks en functies spreken mij wel aan.

Groeten,

Marco W.