Suunto - uitstekende service

Op het HF ben ik m nog niet tegengekomen, maar ik ben er van overtuigd dat meer mensen er gebruik van maken, een sporthorloge/hartslagmeter. En gezien mijn recente ervaring toch maar een topic aangemaakt.

Ik fiets graag het hele jaar door op mijn racefiets en heb een kleine 10 jaar geleden een Suunto T3 sporthorloge gekocht, een fiets combi pakket (foto 2). Een horloge/hartslag meter met een zgn fietspod. Dat is een sensor, die met een bijbehorend magneetje aan een spaak zorgt voor de registratie van gereden afstand, snelheid, gemiddelde, etc.

Kortgeleden, na een aanrijding met een tegenligger, bleek dat het spaakmagneetje was kwijtgeraakt. Deze fietssensor met magneetje is voor 40,95 te bestellen bij een fietsspeciaalzaak. Beetje zonde, omdat ik alleen het magneetje miste.

Na een mailtje aan Suunto met de vraag waar en hoe ik een nieuw magneetje kan bestellen, kreeg ik vandaag een complete set geleverd, fietssensor met spaakmagneetje. Gratis en voor niets.
Een warme douche voor de uitstekende aftersales van Suunto.


7 likes

Das inderdaad een warme douche waard :shower:
:+1:

:slight_smile: Prima klantenservice!! Goed hoor!! Dan kom je graag terug bij Suunto!

Zo’n ervaring heb ik met Trelock. Was een sleutel van mijn fiets beugelslot kwijtgeraakt. Op de website van Trelock (kan/kon) je gratis een nieuwe sleutel bestellen door het sleutelnummer in te voeren.

Top :ok_hand: