Sv3rr3

leuk contact en goede communicatie.
Erg snel gereageerd en ook snel betaald na overeenstemming.

Aanbevolen! :thumbsup:

1 like

Sverre heeft een Steinhart pilot afgehaald. Gezellig praatje over de horlogehobby. Prettige communicatie en prima ervaring. Aanrader.

1 like

Zeer prettig contact met @sv3rr3 m.b.t een aankoop gehad. Prima communicatie en zeer snelle betaling. Komt zeker aanbevolen!

1 like

heldere communicatie, direct en stipt. Heerlijk.

Uiteraard hartelijk aanbevolen.

1 like

Ik heb een horloge aan @sv3rr3 verkocht. We hadden echt prima en snelle communicatie en de betaling was zo ongeveer binnen voordat ik mijn iban had doorgegeven.

Sverre is een absolute aanrader! :thumbsup:

1 like

Ik heb een horloge overgenomen en alles is prima verlopen , aanrader dus :+1::+1::+1:

Mvrgr Joost

1 like

Hirsch band overgenomen van Sverre, hartstikke netjes :thumbsup:

Goede communicatie, helder en duidelijk, graag tot een volgende keer!

1 like

Bandje overgenomen van @sv3rr3.
Vlotte communicatie, afhandeling en verzending.
:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

3x NATO overgenomen van sv3rr3 vlotte verzending en keurige prijs :wink:

1 like

Horloge verkocht aan Sverre. Erg fijne man die heldere vragen stelt waaruit de interesse van deze liefhebber blijkt. Bedrag erg snel overgemaakt en een leuk berichtje achteraf. Graag tot een volgende keer :grinning:

1 like

Horloge gekocht van @sv3rr3, bijzonder prettig en snelle communicatie. Oftewel een aanrader: :+1::+1:.

Vandaag de Speedmaster verkocht aan @sv3rr3.
Ondanks alle waarschuwingen, stond Sverre zijn besluit vast!

Zeer nette man, erg vriendelijk en duidelijk in communicatie. Helaas tussen het werk door, dus geen tijd voor koffie.

Sverre, ik hoop dat je veel plezier van het horloge hebt!

Ik kan Sverre zeker aanraden!

2 likes

Van Sverre bandje mogen overnemen voor een leuke prijs, lekker vlot geregeld en snel mogen ontvangen en daarbij ook nog eens een fijn contact gehad via pb…, Easy does it en zeer zekers voor herhaling vatbaar :ok_hand:

Bedank Sverre :handshake: :sunglasses:

1 like

Vandaag een bandje ontvangen van @sv3rr3. Fijne communicatie, goed verpakt. Kortom ik ben er blij mee!

1 like

Prettig en snel contact met @sv3rr3 !!
Geeft een goed HFgevoel, ++!!

1 like

Van de week wederom een horloge verkocht aan @sv3rr3.

Net als de vorige keer erg enthiousiast en erg vriendelijk, een echte liefhebber!

Veel plezier met je grail kerel!

1 like

Straps overgenomen van @sv3rr3, keurig verpakt ontvangen en ze zijn echt in mint condition. Als bonus nog een leuke handgeschreven note wat ik altijd zeer kan waarderen! :ok_hand:

1 like

Horlogeband van @sv3rr3 overgenomen. Nette en duidelijke communicatie helder en enthousiast en vooral vriendelijk en ik ben zeer blij met de band.

Bedankt!