Svitzer

@Svitzer plaatst hier en daar wat zoekertjes.

Ik heb hem 3 dagen geleden een berichtje gestuurd met betrekking tot een square G die hij zoekt.
Geen reactie, echter wel online geweest. 1 dag geleden een PB gestuurd dat het wel netjes zou zijn om te reageren, anders hebben zoekertjes niet zoveel nut.

Wederom geen reactie, wel online geweest. @Svitzer mijn G is niet meer beschikbaar voor jou.
Als je de moeite neemt om het forum te checken, neem aub ook de moeite om te reageren.

Het is hier geen marktplaats, derhalve wil ik graag mijn ervaring delen. Groetjes, Dennis :nerd_face:

9 likes

Dank voor het epistel @Zulu. Je hebt er duidelijk tijd ingestoken. Berust helaas op ontzettend veel aannames (die je vervolgens negatief insteekt). Heb behalve mijn laatste PM’s altijd alles keurig beantwoord. Ik vertrouw erop dat ik jouw PM nu niet meer hoef te beantwoorden. :slight_smile:

PS Hoop niet dat alle kleine zaken in de wereld je zo bezig houden om er zo’n project van te maken… :laughing: Wens je in ieder geval alle plezier toe met je G-shock.

3 likes

Dankjewel! Het valt wel mee, maar ik probeer zo mijn bijdrage te leveren hier en daar. :blush:

Enlighten me. Want je kan gewoon zien wanneer een gebruiker voor het laatst ingelogd was.

Het was ook niet mijn intentie om pluskudos uit te delen, gezien de gang van zaken :sweat_smile: Toch heb ik je reactie een like gegeven omdat je het zo luchtig oppakt. Waarvan akte.

Ik hou niet zo van medische ingrepen bij mezelf. Derhalve mag 'ie lekker klein blijven en zal er geen project komen. I rest my case.

2 likes

Van @Svitzer een projectje overgenomen. Bleek een fijne deal te zijn. Prettige en vriendelijke communicatie en een snelle deal. Daarbij vlot en heel netjes verpakt thuisgestuurd gekregen. Nog bedankt Sven, ik ben er heel blij mee.

Ik heb dit weekend een horloge aan @Svitzer mogen verkopen en dat ging heel vlot en soepel.
Prettige communicatie en vlotte afhandeling en een net voorstel waar ik me in kon vinden.

Kortom wat mij betreft een aanrader en geen enkele twijfel om nog een transactie te doen.

Sven nogmaals dank en ik wens je veel plezier van de aanwinst!

Leuke deal gesloten met Sven.
Communicatie was vlot en netjes. Kwamen snel tot een deal waar we ons beide in konden vinden.
Aanrader dus!

Niet veel woorden nodig. Alles verliep snel en vlekkeloos. Zeker een aanrader! Bedankt @Svitzer voor de deal. Tot de volgende :sunglasses:

1 like

Band overgenomen van Svitzer (sven).
Vriendelijke en snelle communicatie, na betaling deze zelfde dag nog verstuurd.
Bij ontvangst nog een leuke persoonlijke note in de envelop.
Dik tevreden en zeker een aanrader !!!

1 like

Snelle en duidelijke communicatie!

1 like

Fijne deal vandaag met Svitzer.
Snelle en fijne afhandeling.
Prettig contact.
Bedankt Sven!

1 like

Net een skx013 binnen van @Svitzer Sven.
Ziet er keurig uit, nette prijs, snel verzonden en prettige communicatie!

1 like

Een hele mooi PRX overgenomen van Sven, echt een topstaat en een goede prijs. Verpakking was zéér goed en verzending snel geregeld. Al met al super tevreden en echt een aanrader.

1 like

Snelle communicatie. Snelle internationale verzending al was PostNL aan het kruipen.

Zeer goede ervaring.

1 like

Watch roll overgenomen van @Svitzer. Mooi ding en snel verstuurd!
Wie weet tot de volgende! :grin:

1 like